تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۰۵۸۸۱
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از سرایش بومی‌سرایان سوادکوه به مناسبت روز ملی مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
سرایش بومی‌سرایان سوادکوه به مناسبت روز ملی مازندران
 به گزارش بلاغ، مهدی یزدانی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز مازندران در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، اظهار کرد: 14 آبان به عنوان روز ملی مازندران به دلیل آغاز حکومت مستقل علویان در جهان اسلام انتخاب شد و برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی برای بزرگداشت آن انجام می‌شود. 

وی افزود: روز ملی مازندران فرصت مناسب استفاده از توانمندی‌‌های استان برای توسعه همه‌جانبه است و موضوع فرهنگی و هنری در آن نمود بیشتری دارد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف با همکاری ادارات و نهاد‌های شهرستانی در دستور کار ما قرار دارد، خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری در مدرسه کوثر زیراب با محوریت آموزش و پرورش سوادکوه، برنامه موسیقی آموزشگاهی در «آموزشگاه موسیقی ایران» در شهر پل‌سفید، برنامه آموزشگاهی روز مازندران در «آموزشگاه موسیقی چکاوک» شیرگاه شهرستان سوادکوه‌شمالی، نمایشگاه صنایع دستی و دست‌ساخته‌های کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان سوادکوه با محوریت این کانون بخشی از برنامه‌های این اداره به مناسبت روز ملی مازندران است.

دبیر ستاد گرامیداشت روز ملی مازندران در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در پایان از نشست با شاعران بومی‌سرا و سرایش اشعار بومی به مناسبت روز مازندران در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزاری برنامه‌های ادبی مورد نظر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴