تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۸۳۱
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از سفر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر در روزهای آینده برای افتتاح هفت طرح خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،احمد بهروزیان‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار  در بوشهر از سفر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر در روزهای آینده برای افتتاح هفت طرح خبر داد و اظهار داشت: افتتاح سالن باستانی مرکز استان یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که در این سفر به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر درباره نامه یکی از نمایندگان استان به وزیر ورزش و جوانان و اظهارات دیگر نمایندگان پیرامون بازنشستگی وی اظهار داشت: در خصوص بازنشستگی اینجانب اطلاعات نادرستی از سوی نماینده بوشهر به دیگر نمایندگان استان در مجلس داده شده بود و بدین جهت آنها هم این نامه را امضا کرده بودند.
 بهروزیان‌فرد با بیان اینکه در صحبتی که با نمایندگان امضا کننده نامه داشتم، نسبت به ارائه اطلاعاتی نادرست به آنها اذعان داشتند.  
4 سال تا بازنشستگی دارم
وی بیان داشت: بنده تا کنون 31 سال سابقه کار دارم و با توجه به مدرکی که دارم می‌توانم تا 35 سال فعالیت داشته باشم و چهار سال دیگر این فرصت را دارم.
بهروزیان‌فرد با بیان اینکه دستگاه ورزش و جوانان استان یکی از ادارات موفق استان بوشهر است گفت: دو سال پیاپی این دستگاه به عنوان دستگاه برتر استان شناخته شد و در کشور هم جزو سه دستگاه برتر استانی در حوزه ورزش و جوانان هستیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰