کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به برکت وقف انجام شد؛

اهدای 5 میلیارد ریال تجهیزات درمانی به بیمارستان امام(ره) ساری

9 آبان 1398 ساعت 12:45

در راستای اجرای امینانه نیت واقف از محل موقوفه محمدباقر تاجرساروی چندین دستگاه تجهیزات پزشکی و درمانی به ارزش ۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اهدا شد.


به گزارش بلاغ، همزمان با دهه وقف و در راستای اجرای امینانه نیت واقف از محل موقوفه محمدباقر تاجرساروی چندین دستگاه تجهیزات پزشکی و درمانی به ارزش ۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال با حضور حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد مسئول امور استانهای سازمان اوقاف کشور به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اهدا شد.

حجت الاسلام روحانی نژاد در مراسم بهره‌برداری از تجهیزات و لوازم درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از محل موقوفه مرحوم حاج محمدباقر تاجر ساروی اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار مناسب در وقف تامین نیازمندی‌های درمانی مردم از محل موقوفات است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده‌ای که از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی به مراجعه کنندگان به بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه می‌شود، تصریح کرد: این واقف خیراندیش اموالش را  در راه رضای خدای انفاق کرده و قطع به یقین مورد توجه حضرت باری تعالی قرار دارد.

مدیرکل استان‌های اوقاف و امور خیریه کشور خاطر نشان کرد: تا روزی که این موقوفه پابرجا است، نیت این واقف خیراندیش اجرا می شود و به هر ابزار پزشکی که برای سلامتی مردم تبین می شود و انسان های که از آن بهره‌مند می شوند خدواند پاداش نیک و خیر به این مرحوم عطا می کند.

وی اضافه کرد: مردم متدین استان با سابقه درخشانی که در تاریخ کشور از آنها سراغ داریم همچنان بخشی از اموال خودشان را برای بهداشت و درمان و سلامتی اختصاص دهند.

روحانی نژاد ادامه داد: مدیر استانی ما فردی فرهیخته و خیراندیش است و تلاش می کند که این اتفاقات در استان ساری و جاری شود اما نیاز به همراهی افراد توانمند در سطح جامعه دارد.

حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در این مراسم اظهار کرد: 25 هزار پلاک مربوط به محمدباقر تاجر ساروی است که در صورت احیا کامل آن همه نیازهای درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری مرتفع می شود.

وی اضافه کرد: در سطح استان مازندران 162 عرصه وقفی در حوزه سلامت در جهت نیت واقفان قرار دارد که بخشی از این موقوفات برای تامین تجهیزات مراکز درمانی اختصاص پیدا کرده است.

میثاق شفیع زاد رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری با اشاره به اقدامات ارزنده‌ای که از محل موقوفات مرحوم تاجر ساروی به بیماران مراجعه کننده این مرکز اختصاص پیدا می‌کند، افزود: مدیرکل فعلی اوقاف که در گذشته هم مدیریت اوقاف شهرستان ساری را داشته همکاری مناسبی با مجموعه مدیریتی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری را داشته است.

وی اضافه کرد: هزینه‌ای که برای تامین تجهیزات از محل موقوفه مرحوم تاجر ساروی در اختیار مرکز قرار می‌گیرد را تلاش می‌کنیم در جهت نیازمندی‌های اساسی این مرکز اختصاص دهیم و متناسب با نیازهای روز نسبت به تامین تجهیزات اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 405819

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/405819/اهدای-5-میلیارد-ریال-تجهیزات-درمانی-بیمارستان-امام-ره-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com