طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای صورت می‌گیرد؛

رونق بخش مسکن مازندران با همکاری بانک مسکن و نظام مهندسی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۰۵۷۵۳
مدیریت شعب بانک مسکن مازندران با هدف ارتقاء سطح همکاری و تعامل با سازمان و اعضاء نظام مهندسی استان، تفاهم‌نامه‌ای با این سازمان منعقد کرد.
۰
plusresetminus
رونق بخش مسکن مازندران با همکاری بانک مسکن و نظام مهندسی
به گزارش بلاغ، مدیریت شعب بانک مسکن مازندران با هدف ارتقاء سطح همکاری و تعامل با سازمان و اعضاء نظام مهندسی استان، تفاهم‌نامه‌ای با این سازمان منعقد کرد.

این تفاهم نامه به منظور ارتقاء همکاری فی مابین به منظور ارائه خدمات بانکی و مالی از طرف بانک به اعضاء و واحدهای تابعه سازمان و تمرکزعملیات مالی سازمان نظام مهندسی نزد شعب بانک مسکن استان منعقد شد.

بر اساس این تفاهمنامه، بانک مسکن به ارائه انواع خدمات بانکی به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی و انجام امور بانکی و اعتباری این سازمان خواهد پرداخت و سازمان مذکور نیز بخشی ازحساب های خود را در این بانک متمرکز خواهد کرد.

دراین جلسه راهکارهای لازم برای همکاری بیشتر بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان  مورد بررسی قرار گرفت.

پس از امضاي رسمي تفاهم نامه همكاري هاي مشترك ،تقوی مدیرشعب بانک مسکن مازندران ضمن ارائه توضیحات از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات بانکی به جامعه مهندسین استان خبر داد و خاطر نشان کرد: بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی جزو صنوف همکار و ازیک خانواده بوده که در بخش مسکن فعالیت می کنند و ارتقاء و توسعه همکاری ها و تعاملات بانک و سازمان با تکیه بر توانمندی های دو سازمان در راستای رونق بخش مسکن استان ضروری است.

حقیقی رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران نیز با اشاره به توانمندی‌های طرفین، بر ارائه خدمات متقابل و بهره مندي طرفين از توسعه مراودات ابراز امیدواری نمود وافزود: امیدواریم با ارتقاء همکاری‌ها و تعاملات بر رونق بخش مسکن استان بیافزائیم وعلاوه بر انتقال بخشی ازمنابع و حسابهای سازمان به بانک مسکن ، اعضاء وکارکنان سازمان را ترغیب نموده تا فعالیتها و منابع مالی خودرا نزد بانک مسکن متمرکز نمایند.

این تفاهم نامه به مدت یک سال شمسی دارای اعتبار است و به امضای مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران و حقیقی رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴