تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۷۳۰
مدیرکل دفتر نظارت صنایع غذایی، بهداشت و حلال سازمان ملی استاندارد گفت: امسال استاندارد ایران بین ۱۶۳ کشور عضو در سازمان بین‌المللی جایگاه ۲۱ را به خود اختصاص داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،امینی  صبح امروز در آئین تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی در زمینه استاندارد با اشاره به جایگاه استاندارد ایران در جهان اظهار کرد: تلاش‌ها و مشارکت‌های بسیاری در حوزه استاندارد بین‌المللی انجام شده و امسال استاندارد ایران از جایگاه ۴۰ در بین ۱۶۳ کشور عضو سازمان بین‌المللی به جایگاه ۲۱ رسیده است.
وی افزود: همچنین استاندارد ملی ایران یکی از ۱۵ کرسی هیئت مدیره سازمان بین‌المللی استاندارد را در اختیار دارد، همچنین ۸ هزار از کارشناسان و متخصصان را سازمان بین‌المللی معرفی شده و در ۴۸۳ کمیته فنی حضور فعال داشته و در ۴۲۸ کمیته نیز به عنوان ناظر حضور داریم.
مدیرکل دفتر نظارت صنایع غذایی، بهداشت و حلال سازمان ملی استاندارد تصریح کرد: ۸ دبیرخانه سازمان بین‌المللی استاندارد در کشور مستقر بوده و استاندارد ایران و تدوین استانداردهای بین‌المللی برعهده ما است، ایران پس از ژاپن و چین و به‌صورت مشترک با کره جنوبی رتبه ۳ قاره آسیا را در زمینه استاندارد دارد و در بین کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴