تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۵۶۲۸
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران از پرداخت کمک هزینه سفر مددجویان زائر اربعین خبر داد و گفت: در حالی که سهمیه کمیته امداد مازندران در پرداخت کمک هزینه سفر به کربلای مددجویان ‌۶۰۰ نفر بود هزار و ۱۰۰ ‌نفر به پیاده‌روی اربعین رفتند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،بشیر عالیشاه در گفت وگو با خبرنگار در ساری درباره سهمیه کمیته امداد امام خمینی استان  مازندران در پیاده‌روی اربعین امسال و  پرداخت کمک هزینه به مددجویان این نهاد اظهار کرد: برای ۶۰۰ نفر  با مبلغ ۸۰۰ هزار تومان واریزی پس از، بازگشت زائران مددجو صورت گرفته است.

وی افزود: پس از انجام گزارش‌های تکمیلی تعداد داوطلبان به هزار و ۱۰۰ نفر رسید، که بر این اساس مبلغ کمک هزینه از ۸۰۰ هزار تومان به به ۵۸۰ تومان رسید، از این مبلغ ۲۰۰ هزار ‌تومان از طریق خیران و مابقی از طریق کمیته امداد امام خمینی باید محقق شود که هم‌اکنون ۳۸۰ هزار تومان سرانه هزار و ۱۰۰ نفر واریز شد و بقیه هم بستگی به واریزی خیران دارد.
عالیشاه خاطرنشان کرد:  در ۶ ماهه اول سال ۹۸، در بحث اردوها اردوی تربیتی ۲ هزار و ۸۰۰ نفر به اردوی تربیتی اردوگاه شهید رجایی اعزام شدند که هزار و ۶۰۰ ‌نفر از ۶ استان کشور مهمان مازندران بودند و به صورت ویژه  تحت آموزش توسط اساتید مجرب قرار گرفتند.
وی با اعلام اینکه امسال هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام شدند، گفت: در بحث شوق زیارت مددجویان زیارت اولی در شش ماه دوم دو سرویس الزام به کربلا، مشهد و قم داریم که در این خصوص از خیران  می‌خواهیم که کمک کنند.
عالیشاه اضافه کرد: در بحث آموزش رایگان خانواده ۶ ماهه اول بیش از 10 هزار نفر مددجو در مباحث مختلف آگاه‌سازی، فرهنگ کار و تلاش، مهارت‌های نوین دینی و  ارتقای بینش آموزش دیدند که شامل زنان و مردان سرپرست خانوار بودند و در پایان گواهینامه آموزشی دریافت کردند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان مازندران گفت: در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان هم ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از اعتبارات کانون‌ها بهره‌مند شدند، در کانون فرهنگی رهپویان ولایت در ساری ۵۵۰ نفر از خدماتی چون شرکت در کلاس‌های مختلف، قرآن، سرود، تقویتی تفریحی و غیره استفاده کردند.
وی در پایان به برنامه‌های در دست اقدام تا پایان سال ۹۸ اشاره‌ و اظهار کرد: برگزاری همایش دانشجویی در آذر ماه، ادامه کلاس‌های آموزشی، نشست علمی جهت ارائه راه‌کارهای بهره‌گیری از ظرفیت جوانان، نگاه علمی به منشور گام دوم انقلاب، طرح سبیل  به منظور ایجاد مراکز نیکوکاری فرهنگی و برنامه‌های متعدد دیگر در دستور کار قرار دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴