تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۰۵۶۱۰
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه حالا حالاها، قیمت طلا در محدوده گرمی 390 تا 410 هزار تومان باقی می‌ماند؛ گفت: علیرغم ثبات قیمت‌ها در بازار اما خرید مردم تغییر پیدا نکرده است؛ چرا که اعتمادشان به بازار هنوز به ثبات نرسیده است.
۰
plusresetminus
تداوم بی‌اعتمادی خریداران به بازار طلا/جای خوش کردن طلا در محدوده 400 هزار تومان
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: حالا حالاها، قیمت طلا در محدوده گرمی 390 تا 410 هزار تومان باقی می‌ماند و بعید است افزایش یا کاهش قابل توجهی داشته باشد.

وی افزود: بعید به نظر می‌رسد قیمت دلار به زیر 11 هزار تومان بیاید و با این شرایط، طلا هم در همین محدوده قیمت باقی خواهد ماند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قیمت امروز هر گرم طلا در بازار، 402 هزار تومان است.

این کارشناس بازار طلا ادامه داد: امروز سکه با قیمت 3 میلیون و 980 هزار تومان، نیم سکه با دو میلیون و 50 و ربع سکه نیز با نرخ یک میلیون و 240 هزار تومان در معاملات خرید و فروش شد.

نصیری با بیان اینکه بازار طلا در کشور تنها متاثر از قیمت دلار است؛ گفت: دلار در حال حاضر نوسان زیادی ندارد و به این ترتیب، قیمت طلا هم در همین رنج قیمتی باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه علیرغم ثبات قیمت در بازار اما خرید مردم تغییر پیدا نکرده است؛ متذکر شد: مردم شاید وقتی قیمت‌ها بالا می‌رود، اقدام به خرید کنند اما وقتی قیمت‌ها اینطور پایین می‌آید، اطمینان خود را از دست می‌دهند و ریسک نمی‌کنند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران اضافه کرد: در یک بازه زمانی، مردم سراغ طلای دست دوم و آب شده می‌رفتند، اما در ادامه به این بازار هم بی اعتماد شدند و بازار طلا اسیر رکود معاملات شده است.

این کارشناس بازار طلا تاکید کرد: بازار به ثبات رسید اما اعتماد مردم به بازار به ثبات نرسید.

نصیری یادآور شد: در جریان بازار طلا خیلی از مردم اقدام به سرمایه‌گذرای‌های کاذب در بازار طلا کردند تا از تورم جا نمانند، اما نوسانات ناگهانی بازار موجب شد تا خیلی‌ها متضرر شوند و اعتماد خود را به بازار از دست دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴