تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۴۰۵۶۰۱
خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ساعاتی پیش بازداشت شد.
۰
plusresetminus
معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان جنگل ها بازداشت شد
به گزارش بلاغ به نقل از سایت اسکان نیوز نوشت: در ادامه مبارزه قوه قضاییه با فساد، شب گذشته خلیل آقایی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بازداشت شد.

عباس سمیعی مدیر روابط عمومی سازمان جنگل‌ها نیز درباره انتشار اخباری مبنی بازداشت رئیس این سازمان، گفت: خلیل آقایی روز گذشته برای پاره‌ای از توضیحات به قوه‌قضاییه رفته بود. البته ما درباره بازداشت وی هیچ اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم دستگیر شده‌ یا خیر.

این در حالی است که وزارت جهاد کشاورزی تاکنون هیچ واکنشی به بازداشت یا احضار خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نداشته است.

اسکان نیوز معتقد است این اتفاق در حالی افتاده که نارضایتی ها از خلیل آقایی از پیش و پس از نشستن او بر سازمان متولی جنگل و مرتع کشور بارها از سوی فعالان حوزه منابع طبیعی و دانشگاهیان این حوزه وجود داشت و هشدار داده شده بود.

همچنین این سایت نوشت: برای نمونه در آذر ۹۶ بیش از ۵۰ تن از اساتید دانشکده های منابع طبیعی کشور در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و سران نظام، در مخالفت با انتصاب خلیل آقایی به سمت ریاست تشکیلات متولی منابع طبیعی ایران هشدار داده بودند! اما عدم توجه به نظر کارشناسان و دانشمندان کشور در تصمیم گیری ها و انتصابات مدیریتی طی دهه های گدشته، آثار زیان باری را بر زیست بوم کشور بر جای گذاشته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما