تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۴۰۵۶۰۱
خلیل آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ساعاتی پیش بازداشت شد.
۰
plusresetminus
معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان جنگل ها بازداشت شد
به گزارش بلاغ به نقل از سایت اسکان نیوز نوشت: در ادامه مبارزه قوه قضاییه با فساد، شب گذشته خلیل آقایی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بازداشت شد.

عباس سمیعی مدیر روابط عمومی سازمان جنگل‌ها نیز درباره انتشار اخباری مبنی بازداشت رئیس این سازمان، گفت: خلیل آقایی روز گذشته برای پاره‌ای از توضیحات به قوه‌قضاییه رفته بود. البته ما درباره بازداشت وی هیچ اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم دستگیر شده‌ یا خیر.

این در حالی است که وزارت جهاد کشاورزی تاکنون هیچ واکنشی به بازداشت یا احضار خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نداشته است.

اسکان نیوز معتقد است این اتفاق در حالی افتاده که نارضایتی ها از خلیل آقایی از پیش و پس از نشستن او بر سازمان متولی جنگل و مرتع کشور بارها از سوی فعالان حوزه منابع طبیعی و دانشگاهیان این حوزه وجود داشت و هشدار داده شده بود.

همچنین این سایت نوشت: برای نمونه در آذر ۹۶ بیش از ۵۰ تن از اساتید دانشکده های منابع طبیعی کشور در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و سران نظام، در مخالفت با انتصاب خلیل آقایی به سمت ریاست تشکیلات متولی منابع طبیعی ایران هشدار داده بودند! اما عدم توجه به نظر کارشناسان و دانشمندان کشور در تصمیم گیری ها و انتصابات مدیریتی طی دهه های گدشته، آثار زیان باری را بر زیست بوم کشور بر جای گذاشته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴