تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۰۵۵۹۱
مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر گفت: شهید رادمهر به دنیا وابسته نبود و اهداف خود را برای پیروزی اسلام و ولایت استوار کرده بود.
۰
plusresetminus
هدف شهید رادمهر بر پیروزی اسلام و ولایت استوار بود/پیشگامی خانواده‌های شهدا در ثبت وقف
به گزارش بلاغ، همزمان با دهه وقف، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به همراه جمعی از کارکنان اوقاف استان با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمود رادمهر با مادر و برادر این شهید گرانقدر دیدار کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ابتدای این دیدار گفت: هرچه داریم و آبرویی داریم به برکت رشادت‌های شهدا است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه خداوند به هر کسی توفیق شهادت عطا نمی‌کند، افزود: شهید رادمهر در یک خانواده مذهبی تربیت شد و امروز می‌بینیم به مقامی رسید که بهترین مقام در نزد پروردگار است.

وی بیان کرد: مجموعه اوقاف مازندران نیازمند دعای خیر شما مادر شهید است تا در اجرای نیت واقف با دقت و ظرافت عمل کند.

*برنامه‌ریزی برای ایجاد «وقف‌» توسط خانواده‌های شهدا در مازندران

عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر نیز در این دیدار اظهار کرد: ولایت‌مداری از شاخصه‌های شاخص شهید رادمهر بوده است.

وی با بیان اینکه اسلام بدون ولایت یک اسلام بی‌محتوا است، افزود: پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه مورد تاکید شهید رادمهر بود و ایشان به همسر خود وصیت کرد که فرزندانم را بر محور ولایت‌پذیری تربیت کن.

مادر شهید رادمهر با تاکید بر اینکه در هر لباس و در هر جایگاهی قرار دارید باید برای خدا کار کنید، گفت: احترام به پدر و مادر از شاخصه‌های شهید رادمهر بوده است.

ملازاده عنوان کرد: شهید رادمهر به دنیا وابسته نبود و اهداف خود را برای پیروزی اسلام و ولایت استوار کرده بود.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ترویج فرهنگ وقف و ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از کارهای فرهنگی که می‌شود انجام داد و حجت‌الاسلام ماندگاری به اشاره کرد، مسئله ایجاد وقف توسط خانواده‌های شهدا است و در این زمینه پدران و مادران شهدا به نام شهیدشان وقفی را ثبت کنند.

ملازاده تصریح کرد: تاکنون تحرکات خوبی برای ثبت موقوفاتی توسط خانواده شهدا در مازندران انجام شده است که تلاش داریم نقش زنان مازندران در این مسئله پررنگ باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴