تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۰۵۵۸۸
استان مازندران در سالروز رحلت ختم نبوت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و شهادت فرزند گرامی اش امام حسن مجتبی (علیه السلام) غرق در عزا و ماتم است.
۲
plusresetminus
مازندران سوگوار رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)
به گزارش بلاغ، دیشب و امروز عاشقان و پیروان پیامبر گرامی اسلام و خاندان پاکش در مناطق مختلف استان مازندران با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، امامزاده‌ها و مصلاها در رثای رحلت بهانه آفرینش، پیامبر مهربانی و شهادت فرزند پاکش امام مجتبی عزاداری کردند.

محفل‌های عزاداری صبح امروز با قرائت زیارت نامه رسول اکرم (صل الله علیه و آله) با مشارکت انبوه از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود.

ظهر امروز هم عزاداران و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در ساری از میدان شهید قاسمی به سمت امامزاده یحیی(ع) مراسم مرثیه خوانی و سینه زنی برگزار کردند.

ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در سالروز وفات پیامبر مهربانی‌ها، در جای جای استان گرد هم آمده‌اند و با شرکت در مراسم‌ ها به سوگواری پرداختند.

حرکت هیات عزاداری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و انتظامی از به مناسبت سالروز ارتحال آخرین فرستاده خداوند، حضرت محمد (ص) برای هدایت بشریت و کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر آیین این روز در مازندران بود.

همزمان با ۲۸ ماه صفر و سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت سبط اکبرش، آیین خاص از جمله پخت غذا های نذری و توزیع بین نیازمندان به همین مناسبت در سطح  استان انجام شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴