تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۵۶۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت 305 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان خبر داد و گفت: با پرداخت این تسهیلات برای ۴ هزار و ۴۵۷ نفر فرصت شغلی در روستاهای استان زنجان ایجاد شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه مسؤولان در ایجاد اشتغال پایدار توجه به روستاهاست، اظهار کرد: در این راستا در تلاش هستیم که تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان ارائه دهیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی سامانه «کارا» گفت: از سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۵ هزار زنجانی در سامانه کارا در بخش اشتغال روستایی ثبت نام کردند.
وی افزود: با پالایش انجام شده ۵ هزار و ۴۰۰ طرح مورد بررسی قرار گرفته و در مجموع 2 هزار و ۵۶۵ طرح با رقم ۳۰۱ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند.
یوسفی همچنین از پرداخت 305 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان خبر داد و بیان کرد: این میزان تسهیلات در چهار مرحله پرداخت شده است.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به عملکرد قابل توجه استان در پرداخت این بخش از تسهیلات گفت: با اجرای این طرح و در کنار سایر طرح‌های اقتصادی اشتغالزایی استان، نرخ بیکاری در کل استان از جمله روستاها کاهش یافته و با پرداخت این تسهیلات برای ۴ هزار و ۴۵۷ نفر فرصت شغلی در روستاها ایجاد شده است.
وی همچنین به نظارت فنی و عملیاتی بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات اشاره کرد و گفت: ساختار نظارت بر طرح‌ها بسیار جدی و مستمر فعالیت داشته و با هرگونه مغایرت در اجرای طرح با الگوی مصوب برخورد صورت می‌گیرد.
یوسفی با اشاره به اینکه میانگین سرانه تسهیلات پرداختی برای ایجاد هر فرصت شغلی در مناطق روستایی این استان ۴۵۰ میلیون ریال است، ادامه داد: آمار حاکی از آن است که تاکنون در چهار مرحله ۲۶۶ میلیارد تومان از این اعتبار برای پرداخت به متقاضیان در اختیار بانک‌های استان قرار گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان از آغاز ثبت‌نام سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان تا ۲۰ آبان‌ماه امسال در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴