کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنج تایلندی و پاکستانی وارد بازار همدان می‌شود

5 آبان 1398 ساعت 12:40

سرپرست نمایندگی شرکت بازرگانی دولتی ایران در همدان با اشاره به تهیه اقلام ضروری در بازار گفت: اخیراً برنج‌ 1121 هندی ذخیره شده و در برنامه آتی نیز برنج تایلندی و پاکستانی اضافه می‌شود.



به گزارش بلاغ،علی رحمانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در همدان از خرید 6 هزار تن کلزا طی امسال در استان خبر داد و اظهار کرد:‌ تمام مطالبات کشاورزان در خرید کلزا پرداخت شده و امسال نسبت به سال گذشته وضعیت خرید این محصول در استان خوب و نرمال بوده است.
وی با اشاره به تهیه اقلام ضروری بازار شامل انواع برنج، روغن خام کارخانه‌ها و شکر توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: این اقلام به اندازه کافی در استان وجود دارد و ذخیره شده است.
 سرپرست نمایندگی شرکت بازرگانی دولتی ایران در همدان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل ذخیره‌سازی داریم افزود: برنج‌های تهیه شده از نوع 1121 هندی است و در برنامه آتی نیز برنج تایلندی و پاکستانی وارد بازار خواهد شد. 
وی با بیان اینکه شکر تقریباً با قیمت 4 هزار و 300 تومان وارد بازار می‌شود اما بازار گنجایش ندارد و خریدی صورت نمی‌گیرد و دولت نیز فعلا توزیع نمی‌کند خاطرنشان کرد: فعلاً فصل استحصال چغندرقند کارخانه‌هاست و فعلا گرایشی به خرید این مواد نیست.
 


کد مطلب: 405553

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/405553/برنج-تایلندی-پاکستانی-وارد-بازار-همدان-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com