تاریخ انتشارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۵۲۰
مالک سابق باشگاه نساجی گفت: برای بار چندم است که صنیعی فر می‌گوید بدهی های این باشگاه مربوط به زمان قبل است.
۰
plusresetminus
تیم نساجی در ازای پرداخت بدهی‌ها به صنیعی‌فر هبه شد/به‌جای فرافکنی واقعیت‌ها را بگویید
به گزارش بلاغ، فرهاد صنیعی‌فر، یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران، شب گذشته و در برنامه شب‌های فوتبالی ضمن گلایه از رفتارهای فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان با این باشگاه، برای چندمین بار تاکید کرد عمده بدهی‌های این باشگاه مربوط به گذشته و زمانی است که او مالک این باشگاه نبود.

مهدی پرهام، مالک سابق باشگاه نساجی مازندران، درخصوص این موضوع گفت: این برای چندمین بار است که آقای صنیعی‌فر روی این مسئله تاکید می‌کند که بدهی‌های این باشگاه مربوط به زمان قبل است. شخصا اصلا به دلیل رفاقت با ایشان دوست نداشتم پاسخی به این اظهارات بدهم اما به‌نظر می‌رسد ایشان از بس مطالب غیر واقع گفته‌اند، خودشان هم باورشان شده است!

وی افزود: تنها برای یک بار و برای روشن شدن افکار عمومی به صحبت‌های ایشان پاسخ می‌دهم و امیدوارم ایشان به‌جای طرح مطالب غیرواقع به فکر تیم و بهبود اوضاع و احوالش باشد.

مالک سابق باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: من نمی‌گویم تیم از قبل بدهی نداشت اما ایشان فقط به بدهی‌ها اشاره می‌کند و اصل موضوع را بیان نمی‌کند. اصل موضوع این است که بنده تیمی که در آن زمان 4، 5 میلیارد تومان ارزش داشت رایگان به ایشان هبه کردم و 800 میلیون تومان هم علاوه بر امتیاز تیمt پرداختم و ایشان متعهد شد بدهی‌ها را، که کمتر از ارزش واقعی تیم بود، پرداخت کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه بر بدهی‌های این باشگاه افزوده شد و مشکلات عدیده‌ای برای بنده نیز ایجاد شده و متاسفانه ایشان اصلا پاسخگو نیست و اکنون همه چیز را به گذشته مرتبط می‌کند.

مهدی پرهام در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: آقای صنیعی‌‌فر اگر خلاف واقع نمی‌گوید بیان کند شکایت افرادی مانند سعید خردمند، کیانوش رحمتی، حمیدرضا رجبی، فرزاد مجیدی، احمد عبدالله‌زاده، محمود خمیسی، محمود شفیعی، میثم کریمی، مجید جلالی، صادق مقدم و ده‌ها نفر دیگر طی یکی، دو فصل اخیر چه ربطی به قبل دارد؟ همه این نفرات در زمان مالکیت ایشان در نساجی حضور داشته یا از این تیم کنار گذاشته شدند اما پول‎‌هایشان پرداخت نشده و تازه چندین نفر دیگر هم هستند که من به خاطر ندارم اما خود ایشان و مدیران اجرایی و حقوقی باشگاه از آن اطلاع دارند.

مالک سابق باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: امیدوارم آقای صنیعی‌فر به فکر حل مشکلات باشگاه نساجی مازندران باشد ولی اگر نمی‌توانند، به جای فرافکنی تیم را همان‌طور که به ایشان هبه شد، هبه کنند تا افراد دیگری که توانایی دارند اداره باشگاه را برعهده گرفته و درصدد رفع مشکلات برآیند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰