تاریخ انتشارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۰۵۵۰۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: حدود 100 پرونده با موضوع عدم ایفای تعهدات ارزی شاخص‌ترین پرونده‌های فعلی این اداره کل هستند و بانک‌ها از برخی شرکت‌هایی که تسهیلات ارزی دریافت کرده‌اند به دلیل عدم انجام تعهدات شکایت دارند
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،غلامرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در اصفهان پیرامون تخلفات پرتکرار در اصفهان اظهار کرد: گران‌فروشی بیشترین سهم را در میان پرونده‌های تعزیرات دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که این تخلف در کدام صنف بیشتر اتفاق افتاده است گفت: از هر صنفی گزارش‌های وزارت صمت به ما برسد رسیدگی می‌کنیم.
وی ادامه داد: حدود 100 پرونده با موضوع عدم ایفای تعهدات ارزی شاخص‌ترین پرونده‌های فعلی این اداره کل هستند و بانک‌ها از برخی شرکت‌هایی که تسهیلات ارزی دریافت کرده‌اند به دلیل عدم انجام تعهدات شکایت دارند که در این میان بیشتر پرونده‌ها در حوزه صنایع کشاورزی دام و طیور برای واردات نهاده‌ها است.
صالحی تصریح کرد: در مواردی که موضوعاتی مانند تحریم مانع از ایفای تعهد شده تعزیرات حکومتی شرکت‌ را ملزم به بازگشت عین ارز یا بازگرداندن تسهیلات می‌کند، البته مصرف ارز در جایی متفاوت از تعهد تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
بازرسی اصناف باید ظرف مدت 10 روز به گزارش‌های مردمی رسیدگی کند
وی در تشریح نحوه ارسال گزارش‌های مردمی به تعزیرات حکومتی بیان کرد: طبق قانون شکایات مردمی ابتدا در اتحادیه مربوطه در اتاق اصناف بررسی و در صورت عدم حل مشکل طی مدت 10 روز به تعزیرات فرستاده خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اضافه کرد: در صورتی که مردم شکایت را گزارشی را به بازرسی سازمان صنعت و معدن ارسال کرده‌اند که بعد از مهلت 10 روزه به آن رسیدگی نشده می‌توانند برای پیگیری بیشتر به اداره تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما