تاریخ انتشارجمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۴۰۵۳۶۹
با حضور رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مجمع انتخابات هیات اسکیت مازندران برگزار و ریاست حسین خیری‌نیا برای چهارمین بار تکرار شد.
۰
plusresetminus
خیری‌نیا برای چهارمین‌بار رئیس هیات اسکیت مازندران شد
به گزارش بلاغ، مجمع انتخابات هیات اسکیت مازندران با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار و اعضای مجمع با 14 رای از 14 رای ماخوذه حسین خیری نیا را بار دیگر بعنوان رئیس هیات اسکیت مازندران انتخاب کردند.
 
محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت با دفاع از عملکرد فدراسیون اسکیت گفت: آمار و ارقام نشان می دهد که در مسابقات بین المللی رشد خوبی داشتیم و عملکرد این فدراسیون بر کسی پوشیده نیست.
 
 
وی با اعلام اینکه عملکرد هیات اسکیت مازندران قابل قبول است گفت :استان مازندران بازوی راست فدراسیون است و رای اعضای مجمع نیز موید همین مسئله است.
 
محمدرضایی برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته اسکلیت در مازندران را فرصت خوبی برای بروز ظرفیت های این استان دانست و گفت : از میزبانی و شرایط برگزاری این رویداد رضایت دارم.
 
حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تبریک انتخاب حسین خیری نیا برای چهارمین بار به ریاست هیات اسکیت مازندران گفت: رای اعضای مجمع نشان از موفقیت آقای خیری نیا در راس این هیات دارد .
 
وی افزود: افتخاری برای استان مازندران است که رؤسای هیات های ورزشی توانمندی دارد و همینکه در 21 شهرستان، هیات اسکیت مازندران فعال است، نشانی دیگر از تلاش و تکاپوی رئیس و مسئولان این رشته ورزشی است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان با اعلام اینکه جزو استان های ممتاز در رشته اسکیت هستیم ابراز امیدواری کرد، با هممکاری و بهره گیری از ظرفیت های این استان، موفقیت ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴