کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاره جام جهانی 2014 در شهر خسته؛

علیرضا حقیقی به نساجی مازندران پیوست/پیام حقیقی به هواداران پرسپولیس و نساجی

30 مهر 1398 ساعت 18:33

علی رضا حقیقی، با عقد قراردادی یک ساله به نساجی مازندران پیوست تا دوره تازه ای از زندگی حرفه‌ایش را در این تیم آغاز کند.


به گزارش بلاغ، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل، که سابقه حضور در پرسپولیس تهران را نیز در کارنامه دارد صبح امروز با عقد قراردادی یکساله به تیم نساجی مازندران پیوست.
 
حقیقی که بعد از جدایی از پرسپولیس راهی روبین کازان روسیه شده بود، بعد از تجربه حضور چند ساله در فوتبال اروپا با حضور در تیم‌های پنافیل و ماریتیمو پرتغال و همچنین اسکیلسونا سوئد در نهایت با درخواست باشگاه نساجی که این روزها در خط دروازه‌اش ضعف بزرگی را متوجه خود می‌بیند به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت داد و پیراهن این تیم را تا پایان فصل بر تن خواهد کرد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی که در زمان هدایت کارلوس کی‌روش شانس حضور در جام جهانی برزیل و جام ملت‌های برزیل را به دست آورده بود و در ترکیب اصلی به میدان رفت، طی سالیان اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شده بود و امیدوار است در بازگشت به فوتبال ایران بار دیگر در مسیر بازگشت به اردوگاه تیم ملی قرار گیرد و بتواند نظر مارک ویلموتس را به خود جلب کند.

با این حال باید منتظر ماند و دید نساجی که به دلیل بدهی قادر به ثبت قرارداد بازیکنانی مثل محمد قاضی و مهرداد کفشگری نبوده، اکنون قادر خواهد بود شرایط ثبت نهایی قرارداد این بازیکن و دریافت مجوز بازی او را شکل دهد یا خیر.

حقیقی در جام جهانی 2014 از ستاره‌های تیم ملی و ترکیب کارلوس کی‌‎روش محسوب می‌شد که برابر نیجریه نیز موفق به ثبت کلین شیت شد و در دیدار مقابل آرژانتین نیز علیرغم واکنش‌های مناسبی که داشت در نهایت مقهور ضربه تمام کننده لیونل مسی شد.

پیام علیرضا حقیقی برای هواداران پرسپولیس و نساجی

دروازه‌بان سابق پرسپولیس با رخصت گرفتن از هواداران این تیم، اعلام کرد برای شکل دادن روزهای آفتابی در بازگشت خود به فوتبال ایران، از هیچ تلاشی برای موفقیت نساجی کوتاهی نخواهد کرد.

علیرضا حقیقی بعد از گذشت 6 سال بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و در شرایطی که طی این مدت امیدوار بود شانس پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس نصیبش شود، سرنوشت او را به پیراهن سرخ نساجی گره زد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی که اکنون رقابت دوباره خود را برای دستیابی به شانس حضور در تیم ملی با نساجی آغاز خواهد کرد، در پیامی ابراز امیدواری کرد بتواند روزهای درخشانی را در کنار نساجی و هواداران پرشور این تیم پشت سر بگذارد.
 
با سلام به هواداران عزیز نساجی؛ هوادارانی پرشور و قابل احترام که باعث شدند تا برخلاف تصمیم قبلی‌ام که قول داده بودم در صورت بازگشت به فوتبال ایران تنها در پرسپولیس حضور داشته باشم، مرا ترغیب کردند تا پیراهن ارزشمند این تیم را بر تن کنم. دروغ چرا؛ وقتی 6 سال قبل ایران را ترک می‌کردم به خودم قول داده بودم وقتی به ایران برگشتم به عنوان کسی که خود را پسر پرسپولیس می‌دانست تنها پیراهن این تیم را بر تن کنم اما شرایط به شکلی پیش رفت که این اتفاق میسر نشد و البته خوشحالم به تیمی پیوسته‌ام که ریشه آن به هوادارانی دوخته شده که هیچ چیز برای آن کم نمی‌گذارند.

هوادارانی پرشور و باغیرت که محجوب‌اند و در انتظار روزهای آفتابی. قول می‌دهم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم داشته باشم و تا ثانیه‌ای که به من اعتماد شود به دنبال بهترین اتفاقات در کنار سرخ‌های شمال باشم.

به تک تک تان دست یا علی می‌دهم و به حمایت شما برای یک بازگشت پرفروغ امیدوارم. در کنار هم مطمئنا قادر خواهیم بود روزهای آفتابی را بسازیم. بار دیگر از هواداران پرسپولیس نیز رخصت می‌طلبم که نشد در بازگشت با آنها باشم و امیدوارم روزی پذیرای پسر پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 405269

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/405269/علیرضا-حقیقی-نساجی-مازندران-پیوست-پیام-هواداران-پرسپولیس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com