تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۰۵۲۵۳
شاگردان دنیزلی در قائم‌شهر توفانی ظاهر شدند و با زدن 4 گل برابر نساجی به برتری رسیدند. آن ها در صورت عدم پیروزی سپاهانی ها می توانند صدرنشین لیگ لقب بگیرند.
۰
plusresetminus
نساجی صفر - تراکتور 4؛ صدرنشینی از یک نیمه تا یک هفته
به گزارش بلاغ، تراکتوری ها که در بازی های این فصل به دنبال قهرمانی در لیگ هستند در هفتمین دیدار خود نیز توانستند با حداکثر قوا در میدان حاضر شوند و در نهایت به بردی پرگل دست پیدا کنند. آنها در این بازی که در قائمشهر برگزار می شد توانستند 4 بار دروازه حریف سخت کوش خود را باز کنند و در نهایت به صدر جدول رده بندی برسند.

نساجی مازندران
نیما میرزازاد
حامد شیری
مجتبی بیژن
حسن جعفری
مجتبی ممشلی
میلاد سرلک
سید محمد میری(59- محمدمهدی نظری)
علی‌اصغر عاشوری(84- امید سینگ)
رضا دهقانی
علی شجاعی
رحمان جعفری(77- محمد عباس‌زاده)
سرمربی: محمدرضا مهاجری

تراکتور تبریز
رشید مظاهری
محمدرضا خانزاده
ایمان سلیمی
سید احمد موسوی(78- کوین فورچونه)
میثم تیموری
مسعود شجاعی(70- اکبر ایمانی)
احسان حاج‌صفی
ویلیان میمبلا(71- رضا اسدی)
مهدی تیکدری
یوکیا سوگیتا
ساسان انصاری
سرمربی: مصطفی دنیزلی
 

شرح گل

نساجی صفر - تراکتور 1 (دقیقه 52: ویلیان میمبلا): تراکتور در میانه زمین و در فاصله‌ای حدودا 35 متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت چرخشی و دیدنی میمبلا به زیبایی وارد دروازه نساجی شد.
 
نساجی صفر - تراکتور 2 (دقیقه 61: ساسان انصاری): اشتباه در خط دفاعی نساجی و پاس در عمق دیدنی سوگیتا را ساسان انصاری با ضربه بغل پای دقیق تبدیل به گل دوم تراکتور کرد.
 
نساجی صفر - تراکتور 3 (دقیقه 63: ساسان انصاری): ارسال پای چپ احسان حاج‌صفی از جناح راست محوطه جریمه نساجی را حامد شیری نتوانست دفع کند که ساسان انصاری از اشتباه او نهایت استفاده را بُرد و سومین گل تراکتور را به ثمر رساند.
 
نساجی صفر - تراکتور 4 (دقیقه 85: یوکیا سوگیتا): هافبک سامورایی تراکتور با عبور از یک مدافع نساجی تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و با ضربه فنی استثنایی به کنج دروازه این تیم گل چهارم را به نام خود ثبت کرد.
بهترین بازیکن
ساسان انصاری که در این فصل نتوانسته بود گلزنی کند و یک پنالتی نیز در لیگ نوزدهم هدر داده بود، امروز طلسم‌شکنی کرد و با نمایش درخشان برابر نساجی توانست دو گل بزند تا نقش پُررنگی در برتری تیمش ایفا کند؛ او با فرصت‌طلبی و ضربات دقیق دروازه نساجی را باز کرد و دو موقعیت خطرناک نیز به وجود آورد.
اما نباید از نمایش فوق‌العاده رشید مظاهری نیز در این مسابقه چشم‌پوشی کرد؛ دروازه‌بانی که با واکنش‌های خوب و خروج‌های به موقع مانع از گلزنی بازیکنان نساجی شد و توانست برای هفتمین بازی پیاپی در این فصل کلین‌شیت کند.

اتفاق ویژه:
تماشاگران خشمگین تیم نساجی که از شکست سنگین تیم خود بسیار عصبانی بودند  به شدت رضا مهاجری و تیم نساجی را مورد تشویق قرار دادند تا مشخص شود آنها از نحوه بازی تیم خود با این امکانات و توان مالی راضی هستند و فقط یکی از مالکان این تیم را مقصر اصلی شکست می دانند‌.

حاشیه

* محمدرضا خانزاده بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت مجددا به ترکیب تراکتور بازگشته است.
* سید احمد موسوی که بیشتر به‌عنوان بازیکن جانشین وارد بازی می‌شد، پس از عملکرد موفق در دیدار جام حذفی مقابل پاس همدان، امروز برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب تراکتور حضور دارد.
 
* یوکیا سوگیتا مجددا به ترکیب تراکتور بازگشته و جانشین اشکان دژاگه شده است.
* محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی برخلاف دیدارهای اخیرشان امروز در ترکیب ابتدایی برابر تراکتور قرار نگرفته است.
* میری، هافبک نساجی در دقیقه 20 بخاطر پرتاب کفش و اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.
* جمعی از تماشاگران تراکتور تا قائم‌شهر آمدند و به شدت مشغول این تیم هستند.
* علی شجاعی که در دیدارهای قبل نساجی نیز با بازیکنان حریف درگیر شده بود، امروز هم چندین برخورد با مسعود شجاعی داشت و در دقایق پایانی نیمه اول اعتقاد داشت که کاپیتان تراکتور به او ضربه‌ای زده و باید اخطار بگیرد.
* بازی در لحظات پایانی نیمه اول به دلیل اعتراض تعدادی از بازیکنان نساجی بخاطر خطا روی شجاعی متوقف شده بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴