کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار هادی‌شهر خبر داد

افتتاح پل دوم هادی‌شهر در دهه فجر امسال/ زباله مهم‌ترین چالش هادی‌شهر است

29 مهر 1398 ساعت 15:12

شهردار هادی‌شهر از افتتاح پل دوم هادی‌شهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از چالش‌های مهم هادی‌شهر زباله است.


محمدجواد اسماعیل‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: شهرداری هادی‌شهر در 6 ماهه نخست امسال ۳ میلیارد و ۲۶۹ هزارتومان درآمد داشته و مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان برای موارد جاری، خدمات شهری و اداری و 2 میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در خدمات عمرانی این شهر هزینه شده است.

وی از افتتاح پل دوم هادی‌شهر در دهه فجر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: اولویت اول هادی‌شهر مقوله گردشگردی و سپس کشاورزی است.

شهردار هادی‌شهر توسعه شهر در راستای پروژه‌های پیشران و اجرای پروژه در راستای جذب سرمایه‌گذار را مهم برشمرد و تصریح کرد: تعریض بلوار امام رضا (اتوبان بابل به بابلسر در محدوده هادی‌شهر) از برنامه‌های مهم شهرداری است.

اسماعیل‌تبار ادامه داد: هفت لاین شدن این محدوده در دولاین سرعت و دولاین کندرو و مسیر دوچرخه و پیاده رو به عرض ۷ متر در دوطرف این اتوبان، از برنامه‌های آتی شهرداری هادی‌شهر است.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار و توریست موثر باشد یادآور شد: استفاده از رودخانه و ساماندهی ظرفیت‌های موجود در جذب سرمایه‌گذار موثر است.

شهردار هادی‌شهر همچنین از آغاز لایروبی فاز دوم رودخانه بابلرود در محدوه هادی شهر خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر یکی از چالش‌های مهم هادی‌شهر زباله است که با تولید روزانه ۷ تن زباله در مکان دپو و دفن آن دچار مشکل جدی هستیم که لازم است مسئولان استانی و کشوری برای رفع این مشکل به ما کمک کنند.

اسماعیل‌تبار در پایان گفت: جایگاه سی ان جی هادی‌شهر در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 405252

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/405252/افتتاح-پل-دوم-هادی-شهر-دهه-فجر-امسال-زباله-مهم-ترین-چالش

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com