نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس خبر داد

اختصاص اعتبار به بیش از ۱۰ پروژه در فریدونکنار و بابلسر

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۵۲۲۷
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس از اختصاص اعتبار به ۱۰ پروژه در این دو شهرستان توسط سازمان برنامه و بودجه استان خبر داد.
۰
plusresetminus
اختصاص اعتبار به بیش از ۱۰ پروژه در فریدونکنار و بابلسر
ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به موارد مطرح شده در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با ریاست سازمان برنامه و بودجه استان مازندران اعتبار بخش زیادی از پروژه‌های شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار از جمله موارد مربوط به شهرداری فریدونکنار تامین و موافقت شد.
 
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده مقرر شد برای کمک به شهرداری فریدونکنار برای جابه‌جایی تاسیسات آب، برق و گاز موجود در مکان اجرای پروژه میدان روبه‌روی بندر و تخصیص بودجه جاده سبز ساحلی (جاده سلامت) کمک‌هایی از طرف سازمان برنامه و بودجه به شهرداری فریدونکنار صورت گیرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: در همین زمینه طی هماهنگی انجام شده مقرر شد به‌زودی شهردار فریدونکنار در نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه ، اقدامات لازم را برای اخذ اعتبار ذکر شده را پیگیری کند.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران یادآور شد: همچنین با هماهنگی‌های که میان سازمان برنامه و بودجه و اداره کل ورزش و جوانان مازندران انجام شد برای تامین اعتبار سالن‌های ورزشی حسین‌آباد، کاردگرمحله، احمدکلا و خانه بوکس بابلسر موافقت‌های لازم صورت گرفت.

نانواکناری گفت: تامین بودجه سد لاستیکی پازوار، ادامه لایروبی آب‌بندان‌ها و فاضلاب فریدونکنار و تامین منابع مالی پروژه های مربوط به وزارت راه و شهرسازی از جمله جاده بهنمیر به بابلسر و روشنایی کمربندی فریدونکنار از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷