رئیس ورزش و جوانان میاندورود عنوان کرد

فعالیت بیش از 1100 ورزشکار سازمان یافته در میاندورود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۲۲۵
رئیس ورزش و جوانان میاندورود از فعالیت بیش از 1100 ورزشکار سازمان یافته در میاندورود خبر داد.
۰
plusresetminus
فعالیت بیش از 1100 ورزشکار سازمان یافته در میاندورود
جواد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و با بیان اینکه شعار امسال این هفته "پیش به سوی ایران فعال" است، اظهار کرد: صبح امروز زنگ ورزش در مدرسه شهیدان اسفندیاری و معافی روستای برگه با حضور سرپرست فرمانداری میاندورود، معاون بانوان اداره کل، بخشدار گهرباران و رئیس آموزش و پرورش نواخته شد.

وی درباره برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: حضور ورزشکاران در نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه، تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان و خانواده شهید ورزشکار و شهدای مدافع حرم در نماز جمعه، اجرای ورزش صبحگاهی، غبارروبی گلزار شهدا، اجرای مسابقات تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی و دارت، افتتاح باشگاه ورزشی البرز سورک و سورنارمضانی دارابکلا، دیدار و تجلیل از ورزشکاران پیشکسوت، همایش پرواز بادباک‌ها با همکاری آموزش و پرورش در ساحل گهرباران، برگزاری مسابقات بومی و محلی و دست ساخته‌های دانش آموزان از جمله برنامه‌های این هفته در میاندورود است.

رئیس ورزش و جوانان میاندورود خاطرنشان کرد: یک دوره مسابقه کشتی با حضور دو تیم از میاندورودو تیم هایی از نکا، بهشهر و ساری در این هفته برگزار شد که در پایان تیم سورک در جایگاه نخست قرار گرفت.

اسفندیاری از برگزاری مسابقات لیگ جوانان بسکتبال کشور در میاندورود خبر داد و گفت: از هشتم تا دهم آبان ماه این مسابقات در چارچوب بازی‌های گروه الف در سالن ورزشی روستای بادله برگزار می‌شود که میاندورود نیز در این مسابقات دارای تیم است.

وی با بیان اینکه میاندورود هزار و 164 ورزشکار سازمان یافته دارد، بیان کرد: میاندورود بیش از 100 مربی، 43 داور دارد و همچنین چهار نفر از روسای هیات‌های ما از بانوان هستند.

اسفندیاری تعداد اماکن ورزشی دولتی را 10 مورد بیان کرد و افزود: میاندورود 29 باشگاه خصوصی و پنج پروژه ورزشی نیمه کاره دارد.

وی با قدردانی از عملکرد ناجیان غریق میاندورود در چند سال گذشته، تصریح کرد: 25 ناجی با کمترین امکانات در ساحل 9 کیلومتری میاندورود فعالیت دارند که با تلاش‌های انجام گرفته در سه سال گذشته هیچ گونه غریقی نداشتیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با اشاره به سالن‌های نیمه کاره میاندورود، خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار سالن ورزشی امام رضا(ع) سورک تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴