تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۰۵۱۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حضور گسترده زوارالحسین، هیئت های مذهبی، خادمین، موکب ها در خدمت به زائران پیاده روی اربعین حسینی خیزش عظیمی به پا کرده است.
۰
plusresetminus
خیزش عظیمی در پیاده‌روی اربعین حسینی به پا شده است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام ناصر شکریان در گفت وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت اربعین حسینی اظهار کرد: شور ، شعور و شوق بی نظیر خیل عاشقان و زائران در راهپیمایی اربعین حسینی و حضور گسترده زوارالحسین، هیئت های مذهبی، خادمین، موکب ها در خدمت به زائران پیاده روی اربعین حسینی خیزش عظیمی به پا کرده است.

وی افزود: جاذبه مغناطیس حسین (ع) در چهلمین روز از شهادت سرور و سالارشهیدان (ع) ، صحنه دلدادگی و دل سپردگی عاشقان  به این راه روشن و  پربهجت حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش است و این میدان عظیم ایمان، اراده و عمل ، تجدید بیعت خیل عاشوراییان با اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و این رستاخیز عظیم بشری حماسه وحدت و محبت بین مسلمانان و همه ادیان الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) با تریبون ها و دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای خود کوشیدند تا بزرگترین کنگره و اجتماع معنوی بشری را در روز اربعین حسینی کوچک ، ضعیف و کم اهمیت جلوه دهند اما در حقیقت این حماسه بی نظیر تاریخ آنقدر عظیم جلوه گر شد که امروز جهان در بهت و حیرت است ودانشمندان، اندیشمندان و صاحب نظران جهان  شکل گیری تمدن نوین اسلامی را معترف شده اند.

این مسئول تصریح کرد: امروز زوارالحسین و عاشقان آن حضرت از اقصی نقاط کشور و جهان  اعم  از شیعه ، سنی ، مسیحی و غیره با قدم ها و نفس های بصیر خود گامی در جهت زمینه سازی ظهور آن مصلح جهانی برداشته اند تا در میعادگاه عشق خود را برای سربازی در رکاب مولایشان آماده کنند.

شکریان افزود: امروز اسلام ناب چون ستاره ای درخشان با گفتمان مقاومت و پایداری با تاسی از حرکت حضرت سیدالشهداء (ع) در تقابل با جبهه کفر و استکبار قرار دارد و با سلاح ایمان و اراده در مقابل آنان خودنمایی می کنند و پیروزی های امروز جبهه مقاومت با رهبری بی بدیل رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی) و رزمندگان مقاومت  در سوریه ، عراق ، یمن ، لبنان و فلسطین اشغالی استکبار و ایادی شان را با چالش جدی مواجه کرده است.

وی ضمن تقدیر از حضور حماسی و بصیر هموطنان عزیز کشورمان و مردم ولایتمدار مازندران و همه محبین و پیروان مکتب آل الله (ع) توفیقات روز افزون برای همه رزمندگان مدافع نظم و  امنیت در این واقعه عظیم  ، مسافران و خادمان حرم حسینی ( ع) آرزومندم و از تمام مردم غیور ایران اسلامی ، مدیران و مسئولانی که در باشکوه تر برگزار شدن این اجتماع عظیم معنوی و مردمی نقش ایفاء کردند تشکر می کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از میزبانی مردم خوب و مهربان عراق و دولت مردمی عراق و گروه های امنیت و رزمنده های مقاومت حشد الشعبی و نجباء هم ویژه تشکر کرد و افزود: امیدوارم اجر و پاداش این همه عشق و دلدادگی با رضایت حضرت حق زمینه ظهور حضرت ولی عصر ( عج) را فراهم سازد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷