تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۰۵۱۶۴
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: عملیات بازسازی استادیوم شهید متقی ساری به‌زودی آغاز می‌شود.
۰
plusresetminus
بازسازی استادیوم شهید متقی ساری به‌زودی آغاز می‌شود
به گزارش بلاغ، حبیب حسین‌زادگان در گفت و گو با خبرنگار ما از کسب 250 مدال توسط ورزشکاران استان خبر داد و اظهار کرد: رکورد مدال‌آوری برای سه سال متوالی در اختیار ورزشکاران استان است.

وی مازندران را ستاره درخشان ورزش کشور دانست و افزود: مازندران جزء استان‌های برتر در سرانه ورزشی است و تلاش می‌شود تا دو سال آینده طرح‌های نیمه تمام ورزشی به پایان برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه عملیات بازسازی استادیوم شهید متقی ساری به زودی آغاز می‌شود به مشارکت مناسب سمن‌ها در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: سمن‌ها به لحاظ کمی و کیفی مشارکت خوبی با اداره کل ورزش و جوانان دارند.

این مسئول تقویت اعتقادات و باور‌های ورزشکاران را از اهداف فرهنگی این نهاد ورزشی دانست و گفت: توسعه ورزش بانوان با حفظ باور‌ها و ارزش‌ها و تأکید بر حجاب در دستور کار است.

حسین‌زادگان ادامه داد: امسال اربعین سالار شهیدان در حالی با هفته تربیت‌بدنی و ورزش همزمان شده است که شمیم جوانمردی، ظلم‌ستیزی و ایثارگری گستره ورزش استان را عطرآگین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش نیز بهانه ای است تا با بررسی وضعیت موجود، ضمن تقویت داشته های ارزشمند، برای نقاطی که دچار چالش هستیم نسخه های درمانگر ارائه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: آمارهای موجود در استان نشان می‌دهد کم تحرکی و ورزش نکردن بسیاری از افراد جامعه خصوصا در شهرهای بزرگ، عامل بروز امراض غیر واگیر و خطرناکی است که صدمات آن دامنگیر حوزه های مختلف ازجمله بخش درمان کشور شده است.

حسین‌زادگان گفت: شایسته است با دغدغه داشتن جامعه و نسلی سالم و با نشاط و فعال، از همه ظرفیت های موجود خصوصا دستگاه‌های فرهنگی و رسانه ای برای همگانی کردن ورزش در استان استفاده کنیم و همه مسئولان حمایت لازم را از برنامه های ورزش همگانی که قطعا سلامت بخش و نشاط‌آفرین خواهد بود داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲