تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۰۵۱۶۰
امام جمعه موقت ساری با اشاره به دستگیری سرشبکه یک رسانه ضدانقلاب گفت: مردم اکنون از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار دارند که عوامل داخلی مرتبط با سایت آمدنیوز شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.
۰
plusresetminus
عوامل داخلی «آمدنیوز» شناسایی و مجازات شوند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار کرد: براساس روایات دور کردن مال حرام از زندگی ثواب دنیوی و اخروی فراوان دارد، مال حرام زندگی انسان را متلاشی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین قرار دادیم، افزود: در حادثه کربلا آن جمعیت کذایی که به امام حسین(ع) پشت کردند مسلمان بودند، در مطالعه تاریخ کربلا در هنگام زمان حر و سپاهیانش پشت سر امام معصوم نماز اول وقت می‌خواندند برخی قاری و حافظ  قرآن بودند.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: در روز عاشورا سیدالشهدا در خطبه ها فرمودند؛ کسی که مال حرام بخورد، نه حق را می‌بیند و نه آن را می‌شنود یکی از دلایل عدم پذیرش حق خوردن لقمه حرام است، لقمه باید کم باشد اما پاک و حلال باشد.

این مسئول اضافه کرد: از اربعین هر چه بگویم کم است، همچنین راهپیمایی را دنیا به خود ندیده است، این ملت عاشق از نقاط مختلف این عالم خاکی می‌روند تا در مغناطیس حسین(ع) قرار بگیرند این‌ها عشق و اشک و شعور حرکت می‌کنند.

قاسمی یادآور شد: اولین زائر اربعین امام حسین در تاریخ جابر نابینا بود، سید و سالار شهیدان، حاضر و ناظر بر حال زائران است، مردم مسلمان ایران همگام با کاروان زینب(س) در مراسم اربعین امسال با شور و شعور حسینی شرکت کردند.

وی با اشاره به یاد و نام شهدای اسلام و مدافع حرم، اظهار کرد: در هفته آینده شهادت دو عالم بزرگوار دین، آیت الله مهدوی کنی، و شیخ مصطفی خمینی را گرامی می‌داریم، پیغمبر اسلام به  عظمت علمای دین جایگاه و جایگاه علمای دین تاکید ویژه داشت.

امام جمعه موقت ساری افزود: با توجه به اینکه در آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش قرار داریم، استان مازندران هم از جایگاه خوبی در بخش ورزشی برخوردار است، ورزشکاران در رشته‌های مختلف در استان ولایت‌مدار ما فعال هستند.

این مسئول با اشاره به برخورد صحیح آرین غلامی ورزشکار مازندرانی که در مبارزه با یک اسرائیلی حاضر به ادامه مسابقه نشد، گفت: این افتخار بزرگی برای استان مازندران است، از این دست افراد کم نداریم.

قاسمی بیان کرد: در لیگ برتر فوتبال یک تیم بیشتر نداریم و آن نساجی مازندران است، با اینکه در ورزش کشتی سرآمد هستیم و مربیان خوبی داریم، و در بخش‌های دیگر هم، لیگ برتر کم داریم، باید عزم ملی و استانی پشت این ورزشکاران باشد تا بتوانند آنچه را که رهبری می‌خواهد محقق کنند.

وی یادآور شد: اخیرا شاهد خیانت آمریکا و درپی آن حمله ترکیه به کردهای سوریه بودیم، باید بر خودمان ببالیم و بنازیم که خدای متعال رهبری آینده‌نگر و تیزبین به ما ارزانی داشت، ایشان از قبل این حمله را پیش‌بینی کرده بودند.

امام جمعه موقت ساری افزود: از بدو انقلاب تا به حال بزرگان ما تاکید کردند به آمریکا اعتماد نکنید، مردم بیچاره کردنشین سوریه دلخوش به ابرقدرت پوشالی چون آمریکا بودند، آمریکا به مقصد خود نرسید، ما این حمله را محکوم می‌کنیم، در حادثه غریب به هزار داعشی جنایتکار توسط ترکیه آزاد شدند.

این مسئول ادامه داد: دستگیری روح‌الله زم مدیر کانال آمدنیوز توسط فرزندان این مملکت، سپاه غیرتمند نشان از قدرت دارد، اینکه یکی از مزدوران رسانه با حمایت فرانسه در یک عملیات توسط فرزندان سپاه دستگیر می‌شود، یعنی سپاهیان ما همانند یک شیر غرش می‌کنند.

قاسمی اظهار کرد: برخورد جانانه با مفسدان اقتصادی کسانی که داخل کشور با مزدورانی چون روح‌الله زم همکاری داشتند و خیانت کردند باید صورت بگیرد، نباید چشم پوشی نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲