تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۹
فرماندار سوادکوه با بیان اینکه مدیران سوادکوه پاک‌دست‌ترین مدیران استان هستند، گفت: این مدعا اثبات شده و تاکنون گزارش تخلف از مدیران شهرستان نداشته‌ایم.
۰
plusresetminus
گزارشی از تخلف مدیران سوادکوه نداشتیم/وضعیت نامناسب برخی از راه‌ها با گذشت 7 ماه از سیل
به گزارش بلاغ، سعید یزدانی در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه فرهنگ عاشورا زمانی زنده است که تمدن اسلام جهانی شود، گام نخست جهانی شدن تمدن اسلامی را اربعین برشمرد و افزود: گام دوم را تعامل اجتماعی و تبادل عناصر فرهنگی مختلف است که این تعاملات هم بواسطه اربعین درحال شکل‌گیری است.

وی با بیان اینکه 7 ماه از سیل گذشته است اما وضعیت برخی راه‌ها هنوز خوب نیست، ادامه این وضع را قابل تحمل ندانست و افزود: اکنون بسیاری از مسیرها با چند بار کامیون ترمیم می‌شود و اگر این کار انجام نشود با شروع بارش‌های پاییزه شاهد رانش و نیازمند دیواره‌سازی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان سوادکوه با انتقاد از وضعیت نانوایی‌های شهرستان، کمیت و کیفیت نانوایی های شیفت عصر را نامناسب ارزیابی کرد و بر لزوم نظارت بیشتر در پخت عصر نانوایی‌ها تأکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه وظایف شوراها اثبات مالکیت و حقانیت نیست، گفت: دستگاه‌هایی همچون جهاد، ثبت اسناد و بانک‌ها مسئولیت حقوقی و مدنی را به عهده شوراها نیاندازند و این امر در قانون نیامده که برای اثبات مالیک مهر شورا نیاز است.

یزدانی با بیان اینکه مدیران سوادکوه پاک‌دست‌ترین مدیران استان هستند، گفت: این مدعا اثبات شده و تاکنون گزارش تخلف از مدیران شهرستان نداشته‌ایم و خوب است مدیران ما در کنار پاک‌دستی، خوش اخلاق هم باشند؛ چرا که بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ما مردم هستند و اگر دست ما خالی است و نمی‌توانیم به مردم محترمانه پاسخ منفی دهیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: انتخابات برای ما رسما از دهم دی ماه آغاز شده و تا آخر سال ادامه دارد و در این راستا ادارات باید در تأمین نیروی انسانی و خودرو همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲