رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه خبر داد

کسب 90 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران سوادکوهی

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۸
رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه گفت: ورزشکاران ما در 6 ماه نخست امسال 55 مدال انفرادی استانی، 25 مدال کشوری، سه مدال آسیایی، دو مدال جهانی، پنج مدال بین‌المللی و یک مدال پارالمپیک کسب کرده‌اند.
۰
plusresetminus
کسب 90 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران سوادکوهی
رضا احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اعتبار 836 میلیون تومانی اداره ورزش و جوانان سوادکوه در سال جاری، اظهار کرد: از این میزان 15 میلیون تومان برای تجهیز ساختمان اداری، 80 میلیون تومان برای بهسازی اماکن ورزشی، 141 میلیون برای نوسازی اماکن ورزشی روباز شهری و روستای و 600 میلیون برای زمین فوتبال زیراب است.

وی میزان هزینه کرد برای زمین فوتبال زیراب را بیش از 2 میلیارد تومان برشمرد و با بیان اینکه برای ساخت سکو، رخت‌کن و پیست دو میدانی و فنس‌کشی زمین فوتبال نیز حدود یک میلیارد تومان اعتبار لازم است، گفت: از 9 هزار متر چمن مصنوعی تاکنون 2هزارمتر آن وارد شهر شده و پیش بینی می شود طرف دو ماه آینده چمن مصنوعی زمین آماده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، تعداد هیئت‌های ورزشی شهرستان را 36 هیئت عنوان کرد و گفت: ورزشکاران ما در 6 ماه نخست امسال 55 مدال انفرادی استانی، 25 مدال کشوری، سه مدال آسیایی، دو مدال جهانی، پنج مدال بین‌المللی و یک مدال پارالمپیک کسب کرده‌اند.

وی از برگزاری 40 برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرستان خبر داد و از جمله آنها به عطرافشانی گلزار شهدا، مسابقات دانش‌آموزی، کارگری و کارمندی، دیدار با خانواده شهید ورزشکار، تجلیل از جانباز ورزشکار، تجلیل از استعدادهای برتر رشته‌های بدمینتون، تکواندو، هندبال و کاراته، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تغذیه ورزشی و آشنایی با مهارت زندگی، کوهنوردی و پیاده‌روی خانوادگی شهری و روستایی و افتتاح سالن ورزشی ویژه بانوان اشاره کرد.

احمدزاده از دیگر اقدامات در 6 ماه نخست سال 98 به 85 مورد برگزاری مسابقه ورزشی شهرستانی، 58 اعزام به مسابقات استانی، 22 مورد برگزاری همایش و جشنواره شهرستانی، صعود تیم هندبال بانوان به مسابقات کشوری، حضور تیم فوتسال بانوان در لیگ استانی، برگزاری تست استعدادیابی رشته فوتبال، هندبال و تنیس روی میز اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲