تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۶
استاد حوزه رسانه و ارتباطات گفت: آنچه که در اربعین شاهد نقش رسانه ها هستیم، استقبال هر ساله مردم از این راهپیمایی عظیم است؛ بطوری که رسانه های غربی که تحت سیطره مراکز قدرت هستند را هم تحت تاثیر قرار داده است.
۰
plusresetminus
اربعین رواج موج اسلام‌گرایی در غرب/ رسانه‌ها نقش مهمی در زنده داشتن اربعین دارند
عباس زارع در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه رسانه ها نقش تاثیرگذاری درزنده نگهداشتن فرهنگ دارند، اظهار کرد: نقش رسانه از گذشته تا به امروز نه تنها در اربعین و قیام عاشورا، بلکه در زنده نگهداشتن آیین ها و سنت ها تاثیر غیر قابل انکاری را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه امروز با وجود فضای سایبری و شبکه های اجتماعی، تاثیر گذاری رسانه بیشتر خواهد بود، عنوان کرد: شبکه های اجتماعی هم افراد بیشتر جامعه را در بر می گیرند و هم نفوذ بالاتری دارند و می توانند تاثیرات عمیقی در جامعه بگذارند.

این استاد رسانه تصریح کرد :آنچه که در اربعین شاهد نقش رسانه ها هستیم، استقبال هر ساله مردم از این راهپیمایی عظیم است؛ بطوری که رسانه های غربی که تحت سیطره مراکز قدرت هستند را هم تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد:این موضوع آنقدر چشمگیر بوده که رسانه های غرب نیز نتوانستند از آن بگذرند و آن را نادیده بگیرند و این به فعالیت و نوع پوشش رسانه های ما بر می گردد که هر آنچه در اربعین اتفاق می افتد را بیان می کنند.

زارع همایش بزرگ اربعین را رواج موج اسلام گرایی در غرب دانست و اظهار کرد: رسانه های غربی برای مخاطب های خود اربعین را پوشش نمی دهند، اما نمی توانند برای مخاطبین مسلمان این حجم وسیع اربعین را نادیده بگیرند به همین خاطر مجبورند آن را پوشش دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴