جانشین فرمانده سپاه کربلا خبر داد

برگزاری کنگره بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید بسیجی مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۱
جانشین فرمانده سپاه کربلا از برگزاری کنگره بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید بسیجی استان مازندران در هفته بسیج خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری کنگره بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید بسیجی مازندران
به گزارش بلاغ، حسین‌محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین در استان مازندران اظهار کرد: بسیج در آستانه ورود به چهل سالگی حیات نورانی و پرافتخار خود قرار دارد و کارنامه بسیج یک کارنامه بسیار درخشان و پرافتخاری است.

وی افزود: وقتی ما دوران چهل ساله گذشته را خوب مورد بررسی و مطالعه قرار بدهیم می‌بینیم که نقش بسیج در توسعه و در پیشرفت انقلاب اسلامی یک نقش بسیار مؤثر و بی‌بدیل بوده است، اگر حضور بسیج نبود قطعا کار برای جبهه انقلاب اسلامی بسیار سخت می‌شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: امروز برای نکوداشت یاد و نام بسیج و برای تقویت فرهنگ بسیجی، برای پیمایش گام دوم انقلاب اسلامی ضرورت دارد که ما برنامه‌هایی را آماده و تدوین کنیم و در اختیار مردم، به ویژه در اختیار نسل جوان و نوجوان جامعه خودمان قرار دهیم.

مسئول ستاد بزرگداشت 40 سالگی بسیج در مازندران با بیان اینکه به همین منظور ما برنامه‌های متعددی را آماده کردیم که در هفته بسیج امسال در سراسر جغرافیای استان مازندران انجام خواهد شد، بیان کرد: این برنامه‌ها عمدتا شامل برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان که در همه شهرستان‌ها انجام خواهد شد، رونمایی از محصولات دانش‌بنیان جدید و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، تقویت گشت‌های محله‌محور و ... خواهد بود. 

رضایی افزود: یک برنامه شاخص و محوری، برگزاری کنگره بزرگداشت 4000 شهید بسیجی استان مازندران است که همپای سایر نقاط کشور و قرار است که یادواره برای 92 هزار شهید بسیجی در سراسر کشور برگزار شود.

وی یادآور شد: این مراسم را در استان مازندران، در همه شهرستان‌ها و در بسیاری از سازمان‌ها و مؤسسات خواهیم داشت که برای اینکه آن را به نحو  احسن انجام دهیم با مسئولان دستگاه های مرتبط پیرامون اثربخشی بیشتر این برنامه با آنها جلساتی را داشته‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: شعار محوری ما هم در هفته بسیج امسال بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت امیدواریم که همه این برنامه‌ها مورد استقبال و استفاده مردم قرار گیرد.

هفته بسیج از تاریخ 30 آبان آغاز و تا تاریخ 6 آذر ادامه دارد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴