تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۰۶۶
فرماندار رامسر گفت: در روستای میانلات پس از گذشت بیش از 35 سال تلفن ثابت و اینترنت برقرار شد و در اشکورات اقدامات خوبی انجام شد.
۰
plusresetminus
برقراری تلفن ثابت و اینترنت در «میانلات» رامسر پس از سال‌ها انتظار
به گزارش بلاغ، محمد آزاد در جلسه آموزشی اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی رامسر با بیان اینکه شوراها در دوره پنجم کارنامه درخشانی دارند اظهار کرد: از شوراهای اسلامی انتظار نیست همه کارها به یکباره انجام شود و در طول دوره چهار ساله همه مسائل نیازها و خواسته ها حل شود.

وی تصریح کرد: شوراها در سطح ملی کارهای بزرگی انجام دادند و برخی ها فرصت سوزی کردند و در مجموع کارنامه شوراها در حوزه روستایی درخشان است.

فرماندار رامسر خاطر نشان کرد: زمانی مشکلات در روستاها موج میزد و چراغ روشنایی در اولویت اول بود و در دوره پنجم شوراها وارث مجموعه ای شدند که خیلی از کارها انجام شده است عمران و آبادی روستاها مدیون شوراهای اسلامی روستاها است.

این مسئول تصریح کرد: در روستای میانلات پس از گذشت بیش از 35 سال تلفن ثابت و اینترنت برقرار شد و در اشکورات اقدامات خوبی انجام شد که توسعه در روستاها پایان ندارد.

آزاد گفت: سرعت زمان کار ماندگار در روستا باقی بماند و خودتان را در این عرصه عرضه کنید.

بخشدار مرکزی شهرستان رامسر نیز اظهار کرد: شوراهای روستاها بر هزینه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی نظارت کنند.

ارسلان نعمتی واجاری افزود: دهیاریهای درجه ۴ ماهیانه ۲ صورت جلسه به بخشداری ارائه دهند تا در کمیته تطبیق تصمیم گیری و جهت اجرا ابلاغ شود.

این مسئول گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی دهیاران منتخب شوراها هستند و شوراهای اسلامی نامه های اداری و صورت جلسات را بصورت تایپی ارائه کنند.

نعمتی تصریح کرد: شوراها و دهیاران در قالب هزینه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی نظارت داشته باشند تا بر اساس درصد تعیین شده انجام شود.

رییس شورای بخش مرکزی شهرستان رامسر نیز اظهار کرد: شوراها پیگیر حل مشکلات و امورات روستاها باشند.

رسول شاهمنصوریان گفت: شوراها نسبت به پیگیری مشکلات و امورات روستاها کوشا باشند و نامه ها و صورت جلسات تایپی و بصورت منظم ارسال شود و به نحوی باشد که قابلیت طرح در کمیته انطباق را داشته باشد.

وی تصریح کرد: پیگیر پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم.

شاهمنصوریان در پایان گفت: درآمد شورای بخش بیرونی نیست و از روستاهایی است که دهیاری ندارد و خرج کرد شورای بخش بالاتر از سطح درآمد آن است.

انتهای پبام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما