مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد

جابجایی 28 هزار و 319 زائر از مازندران به مرز مهران

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۰۵۰۶۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: 28 هزار و 319 زائر تاکنون با بکارگیری 987 دستگاه اتوبوس از مازندران به مقصد مرز مهران جابجا شدند.
۰
plusresetminus
جابجایی 28 هزار و 319 زائر از مازندران به مرز مهران
به گزارش بلاغ، عباسعلی نجفی در گفت و گو با  خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به حذف روادید بین دو کشور ایران و عراق پیش بینی حضور حداکثری زائران و بر اساس صورت وضعیت‌های به روز و ثبت شده آنلاین از تاریخ ۹ شهریور تا به امروز بیش از ۲۸ هزار و ۳۱۹ زائر با بکارگیری ۹۸۷ دستگاه اتوبوس از شهر‌های مختلف استان به مقصد مهران جابجا گردیدند.

وی افزود: با توجه به اعزام اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران اربعین حسینی، محدودیت سرویس از تاریخ ۲۴ مهر لغایت ۲۹ مهر در جابجایی مسافرین وجود داشته، از این رو ضروری است هم استانی‌های عزیز برای سفر در تاریخ‌های یاد شده برنامه ریزی‌های لازم را داشته باشند.

نجفی گفت: با توجه به حجم بالای زائران امسال حداکثر ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی آن‌ها اختصاص داده شده است و روند اعزام زائران ادامه داشته و دور اول سفر برای بازگشت زائران آغاز شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: رانندگان ناوگان اعزامی موظف هستند پس از پیاده کردن زائران در شهر مقصد، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت از زمان ورود به عراق به داخل کشور بازگردند، از این رو شرکت‌ها متعهد هستند در طول ایام طرح، برنامه زمان‌بندی سفر را به گونه‌ای تنظیم کنند که حداکثر تا ۲۵ مهر ماه به کشور بازگشته و در ایام اوج سفر‌های بازگشت از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ مهر ماه در جابه‌جایی زائران داخلی مشارکت داشته باشند.

نجفی گفت: با توجه به اینکه در طول سال هیچ سرویس مستقیمی از شهر‌های استان به مقصد مرز مهران وجود نداشته، لذا این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودرو‌های مسافری برای مرز مهران از تاریخ ۱۰ مهر با هزینه نرخ مصوب نمود.

وی افزود: مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص می‌توانند به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ پیام ارسال نموده تا از طریق مسولین ذیربط اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴