تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۰۳۷
مدیرکل استاندارد مازندران گفت: در استان در حال حاضر واحدی که دارای پروانه كاربرد نشان حلال باشد نداریم، تعداد واحدهایی که زیرپوشش استاندارد داریم حدود ۷۹۰ واحد است که بیش از ۷۰ درصد واحدها دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند.
۰
plusresetminus
پروانه كاربرد نشان حلال در مازندران نداریم/بازرسی از 2 هزار و 300 واحد صنفی
علی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در سال جاری در هفته‌ای که گذشت با شعار "سهم من و تو در رونق تولید، خرید کالای استاندارد ایرانی "، در راه رونق و توجه هرچه بیشتر مردم به نشان استاندارد قدم برمی‌داریم.
 
وی با بیان اینکه سازمان استاندارد استان مازندران جزو 6 استان برتر کشور است، افزود: تشکیل کارگروه برای ایجاد استانداردهای ویدیوئی در مازندران با توجه به اینکه امسال سازمان بین المللی ایزو شعار "استانداردهای ویدیوئی، خالق صحنه جهانی " است، انجام شد.
 
مدیرکل استاندارد مازندران، خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد مازندران در راستای اقدام به این شعار از شرکت‌های همکار آموزشی و مسئولین برتر کنترل و کیفیت و واحدهای برتر درسطح استان و نیز تهیه کنندگان دو کلیپ ویدیوئی برتر در این زمینه تقدیر خواهد کرد.
 
این مسئول در پاسخ به این سوال که آیا پروانه كاربرد نشان استاندارد حلال در مازندران داریم، گفت: در استان مازندران در حال حاضر واحدی که دارای نشان حلال باشد نداریم، تعداد واحدهایی که تحت پوشش استاندارد داریم حدود ۷۹۰ واحد است که بیش از ۷۰ درصد واحدها دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند.
 
امینی با اعلام اینکه نامگذاری هفته استاندارد تا حدود خیلی زیادی در جامعه مؤثر بوده است، تصریح کرد: استاندارد در عرصه تولید و خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان نقش بسزایی دارد، افزایش رفاه عمومی، اعتماد سازی و ترویج مصرف کالاهای داخلی، حمایت منطقی مدیران واحدهایی تولیدی به‌عنوان رزمندگان اقتصادی به فرموده مقام معظم رهبری و ایجاد خودباوری در جوانان و جامعه از آثار دیگر آن است.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان واحدی نداریم که از پروانه استاندارد زیست محیطی استفاده کند، تاکید کرد: در استان مازندران بیش از ۵۰ شهربازی داریم که در ۶ ماهه اول سال هزار و ۱۳۵ وسیله مورد بازدید قرار گرفته است، پلمب نداشتیم، اما تذکر و اخطار داده شده است.
 
مدیر کل استاندارد استان مازندران بیان کرد: در نیمه اول سال جاری در بخش بازرسی از اصناف حدود 2 هزار و 300 بازدید اعم از خرده فروشی و فروشگاه‌‌های بزرگ داشتیم.
 
امینی با اعلام اینکه بازدید از ۵۴ مرکز عرضه طلا در استان مازندران به‌عمل آمد، ادامه داد: ۱۳ قطعه طلا به وزن حدود ۶۰ گرم فاقد کد شناسایی و طلای خارج بودند که این ۱۳ قطعه طلا از 11فروشگاه توقیف شدند.
 
مدیرکل استاندارد مازندران در پایان گفت: سامانه 1517 سامانه شکایات سازمان استاندارد مازندران، پاسخگوی شهروندان مازندرانی در اعلام کالاهای بی کیفیت است، همچنین کالاهای داری علامت استاندارد دارای کد 10 رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد هستند که همگان می‌توانند با ارسال کد 10 رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد به سامانه پیامکی 10001517 از صحت یا جعل کد درج شده مطلع شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴