تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۴۰۵۰۱۱
دادستان عمومی و انقلاب چمستان از اعاده دونیم هکتار از اراضی کشاورزی این بخش به حالت سابق خبر داد.
۰
plusresetminus
اعاده 2.5 هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش چمستان
به گزارش بلاغ، محمد زارع طی گفت و گویی اظهار کرد: در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغها و همچنین پیگیری و حمایت های ریاست دادگستری استان مازندران، در خصوص حفظ اراضی کشاورزی اقدامات خوب و مناسبی انجام پذیرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چمستان تصریح کرد: در این راستا شاهد دیوارکشی،  تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز بوده ایم که با ورود به موقع دستگاه قضایی استان و همکاری منابع طبیعی و همچنین نیروی انتظامی، دو و نیم هکتار از اراضی کشاورزی در روستای سنگینده چمستان از اراضی کشاورزی و باغات به حالت سابق اعاده شد.

وی بیان کرد: حسب دستور و تاکید ریاست دادگستری استان مازندران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید در جهت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در خارج از بافت روستا و حریم شهرها دقت بیشتری داشته باشند تا از این طریق تداوم تولیدات کشاورزی را در استان شاهد باشیم.

زارع یاد آور شد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی همواره چالش و مشکل اصلی فراگیر  برای بخش کشاورزی است و اراضی کشاورزی باید به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی استان مازندران حفظ شود که در این راستا دستگاه قضایی استان با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴