تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۹۸۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید (کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) استان خبر داد.
۰
plusresetminus
آغاز ثبت‌نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید مازندران
به گزارش بلاغ، کامران اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه  هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام در این جشنواره برای جامعه هدف آن از 20 مهر ماه تا 20 آبان ماه سال جاری خواهد بود گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir   نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

اصغری ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال 98 با عنوان رونق تولید، با تعامل دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان در این جشنواره باشیم.

وی زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی؛ منتخبان ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه  اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما