نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس تاکید کرد

ضرورت رفع کمبود پزشکان متخصص و امکانات پزشکی در بیمارستان رامسر

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۹۸۴
نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان امام سجاد رامسر به عنوان یکی از بیمارستان های با سابقه در استان مازندران از کمبود پزشکان متخصص و امکانات پزشکی رنج می برد که ضرورت دارد تا این مشکلات رفع شود.
۱
plusresetminus
ضرورت رفع کمبود پزشکان متخصص و امکانات پزشکی در بیمارستان رامسر
به گزارش بلاغ، شمس الله شریعت نژاد در جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر اظهار کرد: غرب مازندران جاذبه های گردشگری دارد و باید از محل درمان درآمد داشته باشیم و با توجه به کمبود پزشک متخصص و امکانات پاسخگوی نیازهای مردم نیستیم.  

وی با انتقاد از تعدد سرعت گیرهای نامناسب در جاده های استان مازندران گفت: سرعت گیرهای مسیر رامسر به ساری سبب شده مردم جهت سهولت در رفت و آمد و درمان از رامسر به تهران عزیمت کنند.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در خانه ملت تصریح کرد: کمبود پزشک متخصص، فوق تخصص و امکانات، معادلات چند مجهولی وزارت بهداشت است که حل نشده است.

شریعت نژاد افزود: ماهیانه ۱۶۰ میلیون اجاره پردیس خودگردان است که باید هر چه زودتر ساختمان جدید آن احداث و بهره برداری شود.

در ادامه این جلسه فرماندار رامسر نیز اظهار کرد: واحد بین الملل پردیس خودگردان و مرکز غربالگری بیمارستان امام سجاد در ماه های آینده بهره برداری و افتتاح می‌شود.

محمد آزاد گفت: شهرستان رامسر با داشتن جاذبه های گردشگری و توریست پذیری باید در بخش درمانی بصورت ویژه دیده و با بکار گیری تمامی ظرفیت ها توجه بیشتری به این حوزه شود.

وی افزود: در واحد بین الملل اقدامات خوبی انجام شد و این پروژه در ماه های آینده تکمیل و بهره برداری میشود و نیاز به حمایت ها و کمکهای ویژه داریم که آنچه در شان دانشجویان پزشکی است انجام شود.

این مسئول تصریح کرد: در بخش غربالگری بخشی از کار انجام گرفت و بخش دیگر با کمک خیرین انجام میشود و تلاش های  مجموعه شهرستان عملیاتی خواهد شد.

آزاد در پایان گفت: در حوزه سخت افزاری و زیر ساختی اقدامات خوبی انجام شده و در بخش تجهیز اقدامات انجام شود تا همزمان با واحد بین الملل مرکز غربالگری بهره برداری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴