تاریخ انتشارجمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۹۳۱
فرماندار شهرستان جویبار گفت: در پایان هر سال نیز شخصیت‌ها و حامیان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در عرصه‌های شغلی مختلف معرفی و تقدیر می‌شوند.
۰
plusresetminus
حامیان ترویج فرهنگ کتابخوانی در جویبار تجلیل می‌شوند
به گزارش بلاغ، سیدعلی اسد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جویبار تأکید کرد: برای جلوگیری و کاهش معضلات اجتماعی باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقویت شد.
 
وی به یکی از اقدام تقویت فرهنگ کتابخوانی اشاره و عنوان کرد: در شورای اداری شهرستان قرار شده است یکی از نویسندگان جویباری بخشی از کتاب خود را برای مدیران بخواند و در پایان هر سال نیز شخصیت‌ها و حامیان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در عرصه‌های شغلی مختلف معرفی و تقدیر می‌شوند.

رضا اکبری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جویبار نیز با اشاره به اینکه در ساخت کتابخانه لاریم پیشرفت خوبی داشته‌ایم اظهار کرد: اگر شهرداری‌ها سهم نیم درصد کتابخانه‌ها را پرداخت کنند می‌توانیم در راستای ارتقای کیفیت و کمیت فرهنگ کتابخوانی تلاش بیشتری کنیم.
 
وی بیان کرد: با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی باید از ظرفیت خیرین برای خرید کتاب استفاده کنیم.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جویبار با اشاره به تقویت و ارتقای کتابخانه‌های روستایی گفت: در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی500 جلد به کتابخانه روستایی آزادبن پهناب اهدا شد.
 
انصاری مدیر مدرسه زینب فقیهان نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی پرداختن به شاهنامه است اظهار کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی 130 دانش‌اموز همزمان شاهنامه خوانی خواهند کرد زیرا محتوای ایرانی و اسلامی در این کتاب بسیار ملموس است.
 
ابوالقاسم ساداتی معاون پرورشی آموزش و پرورش جویبار نیز با اشاره به اینکه باید کتابخانه‌ها را به درون کلاس‌ها ببریم گفت: حضور 13 هزار دانش‌آموز در مدارس ظرفیت و فرصت بسیار مناسبی برای افزایش مطالعه کتاب است که در این راستا در برخی از کلاس‌های مدارس کتابخانه ایجاده شده که با استقبال خوب دانش‌آموزان همراه شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴