تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۹۲۲
فرماندار فریدونکنار از احداث مجتمع آموزشی برای کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
احداث مجتمع آموزشی برای کودکان بی‌سرپرست در فریدونکنار
محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که از نظر شدت اعتیاد، میزان بالای طلاق، آسیب‌های موجود برای فرزندان دارای ناپدری و نامادری و بیکاری که در جامعه وجود دارد موجب می‌شود اضطراب و آسیب‌هایی برای فرزندان این خانواده‌ها در زمینه بدسرپرستی و بی‌سرپرستی به‌وجود آید.
 
وی خاطرنشان کرد: با رایزنی که انجام شده قرار است مجتمع آموزشی شبانه‌روزی برای کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در فریدونکنار احداث شود.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه این مجتمع قرار است با کمک خیران احداث شود، تصریح کرد: برای ساخت این مجتمع آقای دکتر کتابچی متخصص جراحی مغز و اعصاب و برخی از خیران دیگر اعلام آمادگی داشتند و البته برخی از اقدامات اجرایی و سرمایه‌ای توسط ما در شهرستان و استان پیگیری می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه چند زمین برای احداث این مجتمع درنظر گرفته شد که هنوز البته به نتیجه نهایی نرسیدیم افزود: اولویت استفاده از این مجتمع برای فرزندان فریدونکناری است و اگر جای خالی و ظرفیت باشد می‌توانیم از دیگر فرزندان مناطق دیگر کشور هم میزبانی کنیم.

نصیری گفت: بخشی از کار این مجتمع برای برنامه‌های آموزشی تحت نظارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و به صورت یک مدرسه خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷