تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۴۹۰۹
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به رفع تصرف 135 هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی از دست زمین خواران، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این میزان زمین 319 میلیارد ریال بوده است .
۰
plusresetminus
رفع تصرف 135 هزار مترمربع اراضی ملی از دست زمین‌خواران/4 میلیارد ریال از کالاهای احتکاری کشف شد
به گزارش بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی با اجرای طرح های مختلف موفق شدند در 6 ماه نخست امسال بیش از 380 میلیاردریال انواع کالای قاچاق را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی 720 تن انواع چوب جنگلی قاچاق به ارزشی بالغ بر 140 میلیارد ریال در سطح استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: در مجموع هزار و 25 نفر در راستای قاچاق کالا در سطح استان شناسایی و دستگیر شده اند.

میرفیضی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر 380 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به رفع تصرف 135 هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی از دست زمین خواران، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این میزان زمین 319 میلیارد ریال بوده است.

وی به حوزه مقابله با احتکار کالا و برخورد با محتکران اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 4 میلیارد و 320 میلیون ریال انواع کالای احتکاری که اغلب از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بوده کشف شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰