کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران اعلام کرد

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ساری

16 مهر 1398 ساعت 21:21

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و جوانان مازندران از برگزاری مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در سینما کانون ساری خبر داد.


به گزارش بلاغ، محمدعلی یزدان شناس در آیین گرامی‌داشتن هفته ملی کودک که با حضور معاون استاندارمازندران، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مسوولان دستگاه‌های اجرایی و کودکان و خانواده‌ها با افتتاح نمایشگاه هفته ملی کودک برگزار شد، اظهار کرد: بچه های ما بزرگترین طبقه جامعه محسوب می شوند؛ باید برنامه ریزی درستی برای آینده فرزندان جامعه داشته باشیم.

وی داشتن جامعه‌ سالم، برنامه ریزی و توجه موثر مسوولان و خانواده‌ها در حوزه کودک ونوجوان دانست و با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و تربیت نسل جدید جامعه، افزود: بچه هایی که برای آینده ساخته می شوند، می بایست درک درستی از نیازهای فرزندانمان داشته باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و جوانان مازندران، شادی را حق کودکان جامعه دانست و گفت: باید شادی را به کودکان هدیه دهیم؛ کودکان باید با کودکی کردن مهارت درست زندگی کردن را بیاموزند.

این مسئول با بیان اینکه شعار ما در کانون خوب زندگی کردن است، تصریح کرد: امروز جامعه ما مرهون تربیت کودکان دیروز است.

یزدان شناس، افزود: کودکان باید بیاموزند که منافع عموم را بر منافع شخصی ترجیح دهند، هم اندیشی داشته باشند و برای آینده سالم خود و جامعه، دانش و مهارت کسب نمایند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۲۰ عنوان برنامه در هفته ملی کودک در سراسر مازندران، از برگزاری مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در روزهای ۱۷ و ۱۸ در سینما کانون ساری خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز بر ضرورت آگاهی بخشی به خانواده‌ها و کودکان برای ایجاد آینده سالم تاکید کرد.

حسین حسن نژاد اظهار کرد: ما مسوولان امروز تربیت شده نسل گذشته ایم؛ اگر خوب و یا بد هستیم گذشتگان در تربیت ما سهم دارند.

وی با تاکید بر شعار کانون با عنوان آینده را باید ساخت؛ ساختن آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی را مرهون تربیت کودکان و نوجوانان امروز دانست و افزود: لازم است با کودکان حرف بزنیم تا درک‌شان نسبت به محیط پیرامون بالا برود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ایجاد تحول در خود را گام نخست برای بهبود زندگی آینده دانست و ادامه داد: کودکان امروز قطعا آینده سازان جامعه‌ای خواهند بود که برای دوران میان سالی و سالمندی ما تصمیم می گیرند.

حسن نژاد کودکان را سرمایه بزرگ انسانی برای فرادی بهتر ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر این سرمایه‌ها دیده نشوند قطعا در خسران بسر خواهیم برد.

وی با بیان اینکه کودکان اثرپذیرترین مجموعه گروه سنی هستند که در زندگی اجتماعی نقش موثری دارند، یادآور شد: اگر امروز درست تصمیم نمی‌گیریم و نمی‌اندیشیم خودمان مقصریم؛ اما نمی توان سهم والدین و مربیان را نادیده بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، آگاهی خانواده‌ها در برقراری ارتباط با کودکان را شرط اصلی سعادت‌مندی دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری فرصتی است تا کودکان به مهارت‌های زندگی آشنا شوند و بیاموزند چگونه از جامعه مطالبه‌گری کنند.

گفتنی است ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه به عنوان هفته ملی کودک نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 404902

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404902/برگزاری-مرحله-استانی-جشنواره-بین-المللی-قصه-گویی-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com