تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۴۰۴۹۰۱
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سارقان اینترنتی با 6 میلیارد ریال سرقت در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.
۰
plusresetminus
انهدام باند سارقان اینترنتی در مازندران/8 هزار عدد سيم کارت تلفن همراه کشف شد
به گزارش بلاغ، سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار کرد: در پی مراجعه و طرح شکایت 25 شهروند  به پلیس فتا استان، مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان از سوی افرادی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مال باختگان و بررسی میدانی و فنی کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا مشخص شد، اطلاعات حساب بانکی شکات و مال باختگان در محدوده شهرستان عباس آباد و از طریق یک فروشنده موز که با یک دستگاه وانت نیسان به صورت سیار فعالیت داشته به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه برابر تحقیقات و بررسی های فنی کارشناسان پلیس فتا برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مال باختگان از طريق یک دستگاه کارت خوان فروشگاهي در استان تهران صورت پذيرفته است، افزود: با اقدامات اطلاعاتی  3 متهم شامل یک زن و 2 مرد در این رابطه شناسایی و در یکی از شهرستان های مرکزی استان دستگیر شدند.

این مسئول افزود: متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و در خصوص چگونگی دسترسی به اطلاعات حساب مال باختگان اعتراف کردند.

میرفیضی ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس اظهار داشتند با همکاری فردی دیگر در یکی از استان های جنوب شرق کشور در پوشش فروشنده دوره گرد ميوه با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپي کارت اعتباری مشتريان، اطلاعات حساب بانکی آنان را سرقت می کردند.

وی بیان کرد: این افراد پس از سرقت اطلاعات حساب بانکی مال باختگان با همکاری 2 زن از طلافروشي هاي سطح شهر تهران و کرج اقدام به خريد طلا مي کردند که همه اعضای باند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند مرحله عملیات دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 8 هزار عدد سيم کارت تلفن همراه يک دستگاه اسکيمر و 200 فقره کارت عابر بانک متعلق به افراد مختلف خبر داد و گفت: اعضای این باند شامل 3 زن و 3مرد تاکنون به سرقت 6 میلیارد ریال وجه نقد از حساب بانکی مال باختگان اقرار کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷