تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۸۹۲
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سوادکوه عامل ماندگاری ارزش‌ها را انتقال آن به نسل بعدی دانست و بر انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی به کودکان به‌عنوان نسل آینده تاکید کرد.
۰
plusresetminus
لزوم انتقال صحیح ارزش‌های دینی و فرهنگی به کودکان
به گزارش بلاغ، نسرین نوری در همایش هفته جهانی کودک در شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه برنامه‌های کانون در حیطه فعالیت‌های اسلامی، هنری، ادبی و فرهنگی است که در طول سال به کودکان و نوجوانان خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: با توجه به روز جهانی کودک، در طی یک هفته برنامه‌های متنوعی با محوریت کودکان برگزاری می‌شود که یکی از برنامه‌ها همایش امروز و بازدید از آثار کودکان است.

وی با اشاره به فعالیت خوب کودکان شهرستان سوادکوه در حوزه‌های انشانویسی، سفال، طراحی و نقاشی، قصه‌گویی و کتاب‌خوانی، از برگزاری نمایشگاه آثار کودکان در طی این هفته در سالن کانون پرورش فکری واقع در شهر پل‌سفید خبر داد و برگزاری این نمایشگاه‌ها و عرضه هنر کودکان و بازدید افراد بزرگسال را عاملی برای افزایش سطح انگیزه کودکان دانست.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سوادکوه با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون در دو شیفت صبح و بعد‌الظهر است، این امر را در راستای همگام‌سازی با مدارس کودکان عنوان کرد و افزود: با این اقدام، کودکان در هر شیف مدرسه باشند، می‌توانند از خدمات کانون در طی سال تحصیلی نیز بهره برند.

وی با اشاره به استقبال کودکان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی، کشوری و استانی در حوزه‌های مختلف، در رابطه با جشنواره قصه‌گویی گفت: در جشنواره قصه‌گویی دو بخش کودکان و والدین بوده است که پس از ارسال آثار آنها، یکی از مادران در قصه‌گویی با ابزار رتبه آوردند و فردا صبح در مرکز استان اجرا خواهند داشت.

نوری عامل ماندگاری ارزش‌ها را انتقال آن به نسل بعدی دانست و با تأکید بر انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی به کودکان به‌عنوان نسل آینده، گفت: در کانون سعی ما بر این است تا ارزش‌های دینی، اخلاقی و فرهنگی به‌صورت غیرمستقیم در قالب کتاب‌خوانی، کاردستی، نمایش، قصه‌گویی و .. به کودکان منتقل شود.

به گزارش بلاغ، در این همایش علاوه بر شعرخوانی و قصه‌گویی کودکان، آثار هنری ( اعم از سفالینه، نقاشی، طراحی، ماکت و کاردستی) کودکان عضو کانون پرورش فکری به نمایش درآمد. این نمایشگاه تا پایان هفته کودک در سالن کانون پرورش فکری پل سفید دایر است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷