تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۴۰۴۸۷۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سند راهبردی به عنوان نقشه راه برنامه‌ریزی در بسیج در حال تهیه است و پس از تصویب در ستاد کل و تایید فرمانده معظم کل قوا ،مبنای کار در تمام رده های بسیج خواهد بود .
۰
plusresetminus
سند راهبردی بسیج در دست تهیه است/ پایگاه های مقاومت محل تجلی اراده انقلابی هستند
به گزارش بلاغ به نقل از عصر همدان؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش «بنیان مرصوص» که با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه همدان در سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: بسیج یک موجود ناشناخته برای ما و شما نیست و حقیقت بسیج در ۴۰ سال گذشته برای ما روشن است.
وی افزود: در وهله دوم انقلاب با صدور بیانیه رهبر انقلاب مواجهه شدیم و در این راستا باید متناسب با شرایط جدید، گسترش، صورت‌بندی و اتخاذ وضعیت متناسبی را در دستور کار قرار دهیم.
سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به دو بعد بسیج عنوان کرد: بسیج یک درون دارد و یک بیرون و رهبر انقلاب فرمودند تمام دغدغه من درون بسیج است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید بعد درونی بسیج تقویت شود تا بسیج نقش آفرین باشد و اصلی ترین سطح بسیج در درون پایگاه های مقاومت محلی است.
وی خاطر نشان کرد: غیر از پایگاه های مقاومت محلی، بسیج دانشجویی، دانش آموزی و قشری از مهمترین سطوح بسیج هستند و در کنار پایگاه مقاومت محلی قرار دارند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه فعالیت پایگاه های مقاومت خواهر و برادر تجلی کننده اراده انقلابی است، گفت: بسیج خواهران باید فعالیت بیشتری داشته باشند و در سطح شهرستان ها بسیج دانشجویی و دانش آموزی نیز نقش آفرین باشند.
وی با بیان اینکه پایگاه های بسیج نباید در سند چشم انداز محدود شوند گفت: باید تدابیر حضرت آقا در خصوص بسیج را اجرا کنیم و ایشان در همه عرصه ها همه مسائل را خاطرنشان کردند.
سردار سلیمانی، با اشاره براینکه باید همه عرایض حضرت آقا را بخوانیم افزود: ایشان به زیبایی بخش هایی از کارها را مشخص کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، از ابلاغ سند راهبردی تا اواخر پاییز امسال به پایگاه های بسیج خبرداد و گفت: این سند راهبردی در حال تکمیل است و به عنوان نقشه راه برنامه ریزی در بسیج ابلاغ می شود.
وی با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان بسیج ،سازماندهی مردم ایران اسلامی است گفت: این سازماندهی برای حضور در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.
سردار سلیمانی با بیان اینکه خلا تئوریک در بسیج وجود نداشته و ندارد خاطر نشان کرد: سند راهبردی به عنوان نقشه راه برنامه ریزی در بسیج در حال تهیه است و پس از تصویب در ستاد کل و تایید فرمانده معظم کل قوا ،مبنای کار در تمام رده های بسیج خواهد بود .
وی ادامه داد: بسیج باید در حوزه فرهنگ و هنر، اقتصاد مقاوتی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی و علم و فناوری فعال باشد.
سردار سلیمانی، با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم رهبر انقلاب امید و اطمینان برای آینده مردم کشور را مقابل چشمانمان اورد، افزود: تحقق بیانیه گام دوم باهمه فراز های بلند و عظمتی که دارد در گرو این است که بسیج به میدان بیاید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام همت ما مبتنی بر این است که میدان برای خلاقیت و نوآوری و اعتلا و نقش آفرینی جوانان فراهم شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰