BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی ویژه اربعین حسینی در مازندران | بلاغ نیوز
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد

آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی ویژه اربعین حسینی در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۰۴۸۶۸
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی ویژه اربعین حسینی در مازندران خبر داد و گفت: در این طرح، علاوه بر مراکز رفاهی و اقامتی از پایانه‌های مسافربری و دیگر مکان‌های خدماتی نیز بازرسی و نظارت به عمل خواهد آمد.
۰
plusresetminus
آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی ویژه اربعین حسینی در مازندران
به گزارش بلاغ، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی به مناسبت اقدامات تعزیرات حکومتی در ایام منتهی به اربعین حسینی اظهار کرد:  با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و ایام زیارتی خاص آخر ماه صفر و پیش بینی حجم وسیع سفرهای زائران عتبات عالیات و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، طرح ویژه اربعین و ایام پایانی ماه صفر را با هدف هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های نظارتی با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح، علاوه بر مراکز رفاهی و اقامتی، از پایانه‌های مسافربری و دیگر مکان‌های خدماتی، بازرسی و نظارت به عمل می‌آید.

جزای نقدی 169 میلیاردی برای متخلفان در نیمه نخست امسال/عدم درج قیمت در صدر تخلفات

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران  در خصوص   عملکرد نیمه نخست امسال  خاطرنشان کرد:  از ابتدای سال‌جاری تا کنون، تعداد 10 هزار و  486 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال و  تعداد 10 هزار و 411 فقره پرونده مختومه شدند.

مقام ارشد تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: متخلفین این پرونده‌ها در مجموع به مبلغ 169 میلیارد و 489  میلیون و 971  هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

ملکی  در خصوص بیشترین و کمترین تخلف انجام شده طی نیمه نخست امسال گفت: عدم درج قیمت با 3 هزار و 182 فقره، گران‌فروشی با 3 هزار و 174 فقره، عدم ارائه فاکتور خرید با 946 فقره، حمل کالای قاچاق با 863 فقره، عدم رعایت دستوالعمل بهداشتی با 403 فقره به ترتیب در صدر عمده‌ترین تخلفات گزارش شده، قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در پایان از شهروندان استان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی، مراتب را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی ویا 124 اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴