یک نشریه آمریکایی در گزارشی با اشاره به تاثیرگذاری تحقیقات استیضاح ترامپ بر روند شغلی کارمندان شورای امنیت ملی آمریکا نوشت که این شرایط آنها را عصبانی کرده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،نشریه آمریکایی پالتیکو در گزارشی نوشت که کارمندان شورای امنیت ملی آمریکا درباره تاثیری که تحقیقات استیضاح ترامپ بر فعالیت آنها گذاشته عصبانی هستند.
در این گزارش آمده است که شورای امنیت ملی پیشتر نیز مکان سختی برای کار کردن تحت ریاست جمهوری ترامپ بوده و وجود تهدید استیضاح ترامپ نیز زندگی تحت این شرایط را آسانتر نکرده است.
تحقیقات دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا درباره اقدامات ترامپ در رابطه با اوکراین و همچنین ورود چهارمین مشاور امنیت ملی آمریکا به کاخ سفید تنش و تردیدهای جدیدی را در فعالیت‌های روزانه کارمندان شورای امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید وارد کرده است.
تحقیقات استیضاح ترامپ با انتخاب «رابرت اوبراین» به عنوان مشاور امنیت ملی جدید آمریکا که جایگزین «جان بولتون» شده همراه گردیده است.
در حالی که بسیاری در شورای امنیت ملی آمریکا از رفتن بولتون خرسند شده‌اند اما اوبراین که به تازگی به کاخ سفید آمده زیاد تمایلی به استفاده از روند تصمیم گیری سنتی در شورای امنیت ملی نداشته و این بدان معناست که تنها در کمتر از سه سال با تغییر سه رئیس این شورا، روش‌های تصمیم گیری نیز تغییر کرده‌اند.
در حال حاضر پیدا کردن افراد برای پر کردن پست‌های خالی در شورای امنیت ملی سختر‌تر شده است. در دوران دولت اوباما، رقابت سختی برای گرفتن پست در شورای امنیت ملی وجود داشته اما طی سه سال گذشته این تمایل به شدت کاهش یافته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲