سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: شهرهای کوچک کشور هم سالن استاندارد برای بازی و تمرین دارند، اما تهران نه.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  در مورد شرایط تیم بسکتبال شیمیدر برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تمریناتمان به خوبی دنبال می‌شود و از روز گذشته هم تیم‌مان کامل شده است. مایک رستم‌پور در مسابقات تیم ملی یک مقدار آسیب‌دیدگی داشت و با صلاحدید پزشکان به وی استراحت دادیم و کم‌کم تمریناتش را با تیم آغاز می‌کند. آرن داوودی هم با نفت آبادان به باشگاه‌های آسیا رفته بود، بازگشته و در تمرینات حضور پیدا کرده است.
وی در مورد اردوی خارجی این تیم اظهار داشت: از بین ترکیه و قطر یکی انتخاب خواهد شد، در قطر تورنمنتی برگزار می‌شود که تیم‌های حاضر دو، سه بازیکن خارجی دارند و دعوت‌نامه‌اش آمده است. ترکیه هم اردوی آماده‌سازی به همراه بازی تدارکاتی است و پس از بررسی یکی را انتخاب می‌کنیم. 
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در مورد وضعیت سالن این تیم برای تمرینات مسابقات گفت: ما در سالن آزادی تمرین می‌کنیم و مسابقات هم همان‌جا برگزار خواهد شد چون سالن دیگری نداریم همه تیم‌های تهرانی با مشکل سالن روبه‌رو هستند و نمی‌دانیم چه زمانی قرار است حل شود. 
اسلامی در مورد اینکه آیا زشت نیست تیم‌های تهرانی با این پتانسیل یک سالن در اختیار ندارند، گفت: سالن در تهران زیاد است اما هیچ کدام استاندارد نیستند و فقط باعث مصدومیت بازیکن می‌شود. امیدواریم سالن افراسیابی را به بسکتبال بدهند تا یک مقدار مشکلات کمتر شود. در این صورت تماشاگران هم به راحتی می‌توانند مسابقات لیگ را از نزدیک ببینند. 
وی در مورد اینکه شهرستان‌های خیلی کوچک هم سالن استاندارد دارند، گفت: بله، درست است. در همین کاشان حداقل 4 سالن استاندارد برای مسابقه وجود دارد اما ما در تهران یک سالن هم نداریم دلیل آن هم غفلت بوده است. مسئولانی که آمدند، فقط حرف زدند و هیچ پیگیری برای نتیجه گرفتن نداشتند. 
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در مورد اینکه چرا خود باشگاه‌ها سالن احداث نمی‌کنند، گفت: باید در این زمینه راه‌حلی ارائه شود، باشگاه‌هایی مانند ما و مهرام هستند که علاقه زیادی به ساخت سالن دارند، اما باید زمین در اختیارشان باشد. خود باشگاه شیمیدر این آمادگی را دارد که سالن با کیفیت بین‌المللی بسازد اما زمینی ندارد.
اسلامی ادامه داد: آنقدر گفته‌اند که سالن نداریم و به بسکتبال سالن بدهید که این حرف دیگر سبک شده و مسؤولی به آن اهمیت نمی‌دهد و شخصی نداریم که بخواهد آن را پیگیری کند. 
وی عنوان کرد: امسال تعداد تیم‌های تهرانی بیشتر از سال قبل شده و همه هم در آزادی تمرین می‌کنند. یک سالن آزادی بیشتر نداریم و مطمئناً آن هم با این شرایط فرسوده‌تر خواهد شد. اگر داخل شهر سالن داشته باشیم تماشاگر هم به راحتی رفت‌وآمد می‌کند و قطعاً در ساده‌ترین بازی لیگ حداقل 2 هزار تماشاگر به سالن می‌آید. امیدوارم با رفتن تیم ملی به المپیک یک حرکتی برای ساخت سالن اتفاق دهد. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲