کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگارش متن‌‌های «دلِ خوش» به پایان رسید/قصه‌ای که در یک روستای متفاوت می‌گذرد

14 مهر 1398 ساعت 10:30

نویسنده سریال «دلِ خوش» گفت: به تازگی نگارش متن‌های این سریال به پایان رسیده است و وارد مرحله پیش تولید می‌شویم.



به گزارش بلاغ،«حامد افضلی» نویسنده سریال‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره سریال «دلِ خوش» و پایان نگارش این سریال گفت: این سریال در ۵۰ قسمت برای شبکه پنج سیما به نگارش درآمده است. مدتی است که کارگردان انتخاب شده و هنوز تهیه کننده مشخص نیست، اما مرحله پیش تولید بزودی آغاز می‌شود. 
وی درباره طولانی شدن پروسه نگارش این سریال نیز گفت: پروسه نگارش طولانی نشد بلکه از زمانیکه  شروع به نگارش این سریال کردم چند مدیر در شبکه پنج سیما تغییر کردند و الان که آقای رضوانی روی کار آمده بنا دارد تا این سریال را به طور جدی دنبال و به تولید برساند. 
افضلی ادامه داد: این سریال اپیزودیک است و در هر قسمت یک قصه دارد اما یک قصه عاشقانه ادامه دار دارد که شخصیت ثابت دارد و سایر اپیزودها بازیگرهای مهمان دارد. 
این نویسنده در ادامه بیان داشت: قصه «دل خوش» پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی قرار می‌گیرند که مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و در ارتباط با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد. این سریال در یک فضای شاد و امیدبخش است و کارهای قبلی این کارگردان نیز در چنین فضایی بوده است. هرچند باید در جلسه‌هایی با کارگردان صحبت‌هایی صورت بگیرد و با نظرات وی تغییراتی را در بازنویسی انجام دهم.
نویسنده سریال «از یادها رفته» درباره اینکه چرا قصه را به روستا بردید؟ نیز گفت: یکی از محاسن این کار همین بود که قصه را در فضایی غیر از فضای شهری روایت کنیم. به طور معمول کارهای خوبی در فضاهای روستایی ساخته شده است. معتقدم فضای روستا نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت یک سریال باشد و بازی‌ها و قصه باید برای مخاطب جذابیت داشته باشد. همچنین این روستا یکی از روستاهای نزدیک و اطراف تهران است. 
 


کد مطلب: 404808

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404808/نگارش-متن-های-دل-خوش-پایان-رسید-قصه-ای-یک-روستای-متفاوت-می-گذرد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com