تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۰۴۷۹۸
نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خیلی امیدواریم مدالی تاریخی که می‌تواند پایه خوبی برای وزنه‌برداری بانوان باشد در مسابقات رده‌های سنی آسیا به نام ایران ثبت شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،بهاره بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره شرایط وزنه‌برداران دختر کشورمان برای حضور در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا که اواخر مهرماه به میزبانی کره‌شمالی برگزار می‌شود، گفت: آخرین مرحله از اردوی تیم ملی که متصل به اعزام نیز است با حضور 3 وزنه‌بردار دختر در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در این اردو الناز باجلانی و یکتا جمالی در رده نوجوانان و فاطمه رضانژاد در رده نوجوانان، 3 وزنه‌برداری هستند که به رقابت‌های آسیایی اعزام خواهند شد. خوشبختانه بعد از المپیاد استعدادیابی که به میزبانی کردستان برگزار شد نفرات خوبی شناسایی شدند و با توجه به شاخصه‌های در نظر گرفته شده تعدادی از برترین‌ها به اردوهای تیم ملی دعوت شدند تا با شرایط و فضای اردویی آشنا شوند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که تا چه میزان به کسب مدال توسط دختران کشورمان در این رقابت‌ها امیدوار هستید، گفت: با توجه به رکوردهای ورودی اعلام شده و اینکه آیا این رکوردها به واقعیت نزدیک است و یا رکوردهای حداقلی اعلام شده است، باجلان خیلی به سکو نزدیک است. خیلی امیدوار هستیم یک مدال تاریخی که می‌تواند پایه خوبی برای وزنه‌برداری بانوان باشد در پیونگ‌یانگ به نام ایران ثبت شود.
وی افزود: البته تمام این موارد به شرایط ورزشکار در روز مسابقه بستگی دارد چرا که در همین مسابقات جهانی مردان که چندی پیش به میزبانی تایلند برگزار شد، قهرمانان جهان و المپیک اوت کردند،‌ اما ما امیدواریم با توجه به رکوردهایی که باجلان در اردوها به ثبت رسانده به اولین مدال تاریخ وزنه‌برداری بانوان دست یابیم.
بهرامی با اشاره به کشف استعدادهای برتر از المپیاد کردستان گفت: هدف اصلی ما پشتوانه‌سازی برای آینده وزنه‌برداری بانوان است موضوعی که در سال‌های قبل مغفول مانده بود، اما در دوره جدید ریاست فدراسیون وزنه‌برداری تأکید زیادی روی آن وجود دارد. خوشبختانه در این مدت سرمایه‌گذاری خوبی در رده پایه شده است و در بخش داوری و مربی‌گری هم اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: درهای اردوهای تیم ملی روی همه باز است و همه می‌توانند امیدوار باشند به اردوی تیم ملی برسند همانطور که 2 نفر از استعدادهای برتر کشور در اردوی قبل حاضر بودند تا با جو و شرایط اردوی تیم ملی آشنا شوند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲