تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۷۸۳
امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه پليس تامين کننده و ضامن اصلی برقراری و حفظ امنيت عمومی است گفت: امروز سپاه قهرمان در کنار نیروی انتظامی و قوه قضاییه خوش درخشیده است.
۰
plusresetminus
پلیس ضامن اصلی امنیت عمومی است/ سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه قضا خوش درخشیدند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در مراسم مشترک نیروهای مسلح بابلسر با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان امنیت کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است"، حمایت از نیروی انتظامی را حمایت از حاکمیت و اقتدار ملی دانست و اظهار کرد: مقوله امنیت رکن اصلی هر نظامی است و بخش اعظمی از امنیت و آرامش امروز کشور و جامعه مرهون تلاش و و مجاهدت جوانان مومن و انقلابی در نیروی انتظامی مقتدر و توانمند است.

وی با تبیین عوامل  موثر بر احساس امنیت خاطرنشان کرد: امروز احساس امنیت بیش از خود امنیت برای مردم اهمیت دارد چراکه در این فضا فرصت‌های سرمایه‌گذاری محقق می‌شود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر انقلاب؛ رونق تولید را محافظ کارآمد اقتصاد ملی دانست و به تبیین راهبردها و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی  و ابزارهای تحقق رونق تولید پرداخت و تصریح کرد: رونق یافتن تولید ملی در اثر حمایت مردم و مسئولان محقق خواهد شد که لازمه آن ایجاد امنیت است.

قلی‌پور با بیان اینکه امروز پليس تامين کننده و ضامن اصلي برقراري و حفظ امنيت عمومي است از وحدت و همدلی و اتحاد مجموعه سپاه و بسیج، دستگاههای امنیتی و قضایی و سربازان گمنام امام زمان (عج)  در کنار نیروهای انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه قدردانی کرد.

وی افزود: امروز سپاه قهرمان در کنار نیروی انتظامی خوش درخشیده است و دستگاه قضایی نیز مقتدرانه پرچم مبارزه با فساد را بردوش گرفته که در این راه همه دلسوزان نظام و انقلاب از آن‌ها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰