مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: فکر می‌کنم سطح داوری‌های لیگ ما هم مانند سطح بازی‌های لیگ‌مان است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مجتبی جباری پس از شکست دو بر یک گل گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر، گفت: گلگهر تیم خوبی از نظر ساختاری است و یک باشگاه به معنای واقعی است و انسجام خوبی در مدیریت دارد، امیدوارم امسال در لیگ بماند، حیف است تیمی با این شرایط و امکانات در لیگ دسته اول باشد، هر چند کار ما سخت است، اما تلاش می‌‌کنیم این تیم را حفظ کنیم. 
وی درباره علت عدم حضورش روی نیمکت گل گهر گفت: هنوز آی‌تی‌کارت من صادر نشده است، اواخر این ماه کلاس B مربیگری برگزار می‌شود و فکر می‌کنم این مشکل حل خواهد شد. 
وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد استقلال این روزها یک مجتبی جباری در زمین کم دارد، گفت: این حرف‌ها قدیمی شده است.
جباری ادامه داد: تیم ما این روزها آماده و سرحال نیست، اما اینکه نیمکت استقلال برای پنج دقیقه وقت اضافه اعتراض می‌کند، در شأن و شخصیت استقلال نیست. 
وی درباره اعتراض فراهانی به داور مسابقه و حواشی این دیدار گفت:‌ ما هم زنده بازی را می‌دیدیم و نمی‌توانستیم صحنه‌های آهسته را ببینیم، اما فکر می‌کنم سطح داوری‌های ما هم مانند سطح لیگ‌مان است. ما تلاش می‌کنیم بهتر شویم، هر چند مشکلاتمان کم نیست. 
مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره عدم حضور تماشاگران در این مسابقه گفت: اقتصاد فوتبال ما مریض است. در هیچ جای دنیا تیم‌ها را از تماشاگر محروم نمی‌کنند. باشگاه‌ها که درآمدی ندارند، با این کار هم از همین درآمد حداقلی محروم می‌شوند. از طرفی، بازی‌های لیگ همینطور جذاب نیست، تماشاگر هم که نباشد بدتر می‌شود. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴