کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مازندران پایلوت طرح پلیس هوشمند/ کشف 720 تن چوب قاچاق

13 مهر 1398 ساعت 8:40

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مازندران به عنوان پایلوت طرح پلیس هوشمند است، گفت: ردیاب خودروها در حوزه اتوبوس و باربری‌ها در حال اجرا است که این مسئله کاهش هزینه نظارت و کنترل را بالا می‌برد.



به گزارش بلاغ،سیدمحمود میرفیضی  در جمع مردم ساری  اظهار کرد: تلاشی که نیروی انتظامی در تامین امنیت دارد بر کسی پوشیده نیست و نشانه آن هم 13 هزار شهید 21 هزار جانباز است.
وی به شعار پلیس هوشمند، امین مردم اشاره کرد و گفت: شعار ما شالوده برنامه سال بوده و همه موضوعات در آن نهفته است، مردم انتظار دارند پلیس هوشمند باشد و پلیس هم خود را با این بحث هم‌سو می‌کند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه با به‌وجود آمدن فضای مجازی پلیس فتا راه‌اندازی شد، بیان کرد: در حوزه جنگ اقتصادی، فساد و شعار سال (رونق تولید) پلیس امنیت اقتصادی در حوزه ساختار ایجاد کرد و 100 سامانه در پلیس فعال است.
این مسؤول با بیان اینکه مازندران به عنوان پایلوت طرح پلیس هوشمند است، خاطرنشان کرد: ردیاب خودروها در حوزه اتوبوس و باربری‌ها در حال اجرا است که کاهش هزینه نظارت و کنترل بالا می‌رود.
میرفیضی با بیان اینکه پلیس به خاطر اینکه امانت‌دار خوبی باشد سعی کرده فاصله و شکاف با مردم را کم کند و هر لحظه در دسترس باشد، اضافه کرد: سعی شده تا مردم را در تصمیم‌گیری بیشتر کنیم در تولید امنیت نیز مردم به پلیس اعتماد کردند.
وی ادامه داد: 37 باند اساسی که فعالیت حرفه‌ای داشتند متلاشی کردیم در حوزه فناوری 85 درصد افزایش کشفیات داشتیم.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در مبارزه با قاچاق چوب 720 تن کشف داشته‌ایم، افزود: 135 هزار مترمربع رفع تصرف اراضی و در بحث احتکار نیز یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان کشف و ضبط داشتیم.
این مسؤول با بیان اینکه 10 هزار نفر به مراکز مشاوره کاهش آسیب‌ها مراجعه داشتند که 82 درصد منجر به سازش شد، بیان کرد: یک‌میلیون 200 هزار تماس در حوزه 110 داشتیم که 417 مورد عملیات بوده، همچنین 12 هزار تماس با 197 داشته ایم.
میرفیضی با بیان اینکه حوزه امنیت، خط قرمز پلیس است و در این زمینه نه معامله داریم و نه سازش، افزود: برای پلیس هیچ بن‌بستی وجود ندارد، با اقتدار، توانمند و با قدرت با هنجارشکنی برخورد می‌کنیم بریا حفظ امنیت، جان و مال مردم تا پای جان فداکاری می‌کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه امنیت پایدار و تولید امنیت سهم خود را انجام دهید، پلیس خود باشید به پلیس نظارت کنید و یار پلیس باشید.
 


کد مطلب: 404745

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/404745/مازندران-پایلوت-طرح-پلیس-هوشمند-کشف-720-تن-چوب-قاچاق

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com