تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۰۴۶۹۷
ورزش گیلان در هفته اخیر آبستن حوادث بسیاری بود، پخش دیدارهای خانگی ملوان برای نخستین بار در فصل جاری، نبرد بهمنیار برای کسب سهمیه المپیک توکیو و انصراف مدیران داماش از ادامه تیم‌داری مهم‌ترین اخبار هفته اخیر ورزش گیلان است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،ورزش گیلان در هفته اخیر با رویدادهای متعددی روبه‌رو بوده و آبستن حوادث بسیاری بود.

انصراف مدیران داماش از تیم‌داری
پس از کشیده‌شدن اعتصاب بازیکنان داماش به دومین روز متوالی و عدم حضور در تمرینات به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالباتشان، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از ادامه تیم‌داری انصراف داد.
پیش‌ازاین زمزمه‌هایی مبنی بر کناره‌گیری مدیران داماش از حضور در عرصه فوتبال حرفه‌ای شنیده می‌شد و باید منتظر ماند و دید تکلیف فینالیست فصل گذشته جام حذفی چه می‌شود!
تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه سیزدهم مهرماه در دیداری حساس در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف نود ارومیه می‌رود.

بهمنیار برای کسب سهمیه المپیک به روی تاتامی می‌رود
سارا بهمنیار کاراته‌کار گیلانی پس از کسب مقام قهرمانی در لیگ جهانی توکیو ۲۰۱۹ با صعود پنج پله‌ای در رنکینگ المپیکی کاراته‌کاران در ماه سپتامبر روبه‌رو شده و در مکان نهم وزن المپیکی منفی ۵۵ کیلوگرم ایستاد.
وی در لیگ جهانی روسیه ۲۰۱۹ در دور نخست با کارمن کلمنت از مجارستان و سپس با ایمانه طالب از الجزایر پیکار می‌دهد، رقابت‌هایی که قهرمانی در آن ۹۹۰ امتیاز دارد و می‌تواند فاصله بهمنیار با کاراته‌کاران برتر وزن منفی ۵۰ کیلوگرم جهانی را کاهش دهد، در این وزن سراپ از ترکیه بر صدر ایستاده است.
در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم دو بازیکن برتر اوزان منفی ۵۰ و منفی ۵۵ کیلوگرم (در مجموع ۴ کاراته‌کا) جواز حضور در المپیک را بر اساس رنکینگ دریافت می‌کنند.

پخش دیدار خانگی ملوان مقابل گل ریحان البرز
فوتبال گیلان در فصل ۹۸-۹۹ در هفته‌های ابتدایی از پخش دیدارهای خانگی تیم‌هایش در شبکه باران بی‌نصیب مانده و بازی هیچ‌یک از تیم‌های استان در لیگ یک و دسته دوم از این شبکه پخش نشد.
با رایزنی‌های قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان با مسؤولین شبکه باران و موافقت مدیریت باشگاه سپیدرود رشت برای نخستین بار در فصل جدید بازی یک تیم گیلانی از شبکه باران پخش شد، دیداری که در هفته ششم در ورزشگاه سردار جنگل رشت بین دو تیم سپیدرود و آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
پس از پخش بازی سپیدرود از شبکه باران، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی در جلسه‌ای با حضور قربانعلی الماسخاله و میرشهاب مؤمنی رئیس و نایب‌رئیس هیئت فوتبال گیلان و نمایندگان شرکت تبلیغاتی با بررسی و هماهنگی‌های لازم با اسپانسر (تبلیغات محیطی)، بازی روز شنبه ۱۳ مهر، ملوان بندر انزلی و گل ریحان البرز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) پخش زنده می‌شود.

بازگشت بهارمست به سپیدرود رشت
علی بهارمست سرپرست فصل گذشته سپیدرود رشت پس از دوری شش‌هفته‌ای بار دیگر به جمع ارتش سرخ گیلان پیوست و از هفته هفتم به‌عنوان سرپرست بر روی نیمکت این تیم می‌نشیند.
وی سابقه بازی در تیم‌های سپیدرود و استقلال رشت را دارد و از مدیران تحصیل‌کرده فوتبال رشت است.

صدور کارت بازی ۴ بازیکن ملوان انزلی
کارت بازی پرهام صیاد برهانی‌، هادی حبیبی نژاد، حسن پورحمیدی و مجید محمدی در آستانه دیدار ملوانان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک مقابل گل ریحان البرز صادر شد.
پیش‌ازاین به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، ملوانان در جذب و ثبت بازیکنان جدید با مشکل مواجه بودند، این مشکل با تلاش پژمان نوری مدیرعامل باشگاه رفع شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴